تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰
کد مطلب : ۴۶۷۶۸۳
رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس گفت: گاز مشترکان خانگی که بامداد جمعه(۳۰ دی) قطع شده بود، وصل شد.
۰
plusresetminus
مشکل گاز مشترکان خانگی نوشهر رفع شد
به گزارش بلاغ، حوالی ساعت یک بامداد جمعه(۳۰ دی) گاز برخی از مشترکان نقاط شهری شهرستان نوشهر قطع شده بود.

هژبر جوادی، رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس گفت: به علت نقص فنی در ایستگاه نیرنگ در زمان یاد شده گاز دستکم چهار هزار مشترک شهری به صورت پراکنده در این شهرستان قطع شد.

وی اظهار کرد: پس از قطعی گاز مشترکان بخش خانگی با همراهی نیرو‌های امدادگر و بکارگیری امکانات مورد نظر نسبت به رفع نقص فنی و جریان وصل گاز مشترکان اقدام شد.

رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس گفت: افزون براین اقدامات، نشستی هم با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در قالب ستاد بحران در شهرستان برگزار و از همه مسوولان ادارات گاز غرب مازندران در این زمینه در خواست همراهی شد.

جوادی افزود: دستکم ۱۲۰ نیروی امدادگر در قالب ۲۶ گروه با در اختیار داشتن ۳۵ دستگاه خودرو اقدام به وصل گاز در این شهرستان کردند.

وی بیان داشت: اگرچه روند وصل گاز این شمار مشترکان تا حوالی ساعت ۱۱ به سرانجام رسید منتهی حوالی ساعت ۱۶ عده‌ای از مشترکان از آنجایی که در منزل حضور نداشتند گازشان قطع بود در تماس تلفنی با امدادگران این مجموعه اقدام به وصل گاز واحد مسکونی آن‌ها شد.

جوادی به آن دسته از مشترکانی که کماکان گاز واحد مسکونی آن‌ها قطع است توصیه کرد: برای وصل گاز منزلشان با شماره تماس ۱۹۴ امداد گاز این نهاد مراتب را اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴