بیانیه سپاه کربلا در محکومیت اقدام کینه‌توزانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران؛

اقدام کینه‌توزانه پارلمان اروپا دستان شیطانی جنتلمن‌های پشت میز مذاکره را نشان داد

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۴۶۷۶۸۰
سپاه کربلا در محکومیت اقدام کینه‌توزانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای، این اقدام را بزدلانه دانست و گفت: این اقدام سبب رسوایی حامیان تروریست شده است.
۱
plusresetminus
اقدام کینه‌توزانه پارلمان اروپا دستان شیطانی جنتلمن‌های پشت میز مذاکره را نشان داد
به گزارش بلاغ، سپاه کربلا در محکومیت اقدام کینه توزانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 اقدام کینه توزانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستان شیطانی جنتلمن‌های پشت میز مذاکره را به صورت آشکار نشان داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و فرزند ملت که با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم در دنیا است، و این اقدام بزدلانه اروپا، نه تنها کوچکترین خدشه ای برعزم و اراده این نهاد مقدس در برخورد با خصم ، وارد نمی کند بلکه این اقدام موجب رسوایی کشورهای اروپایی حامی تروریست در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل علیه استقلال و عزت ملت بزرگ و مقتدر ایران شده است.

درماندگی و سرخوردگی دشمنان از شکست ها و ناکامی ها علیه جمهوری اسلامی ایران که در ماه های اخیر با برنامه ریزی و راه اندازی اغتشاش و اقدامات تخریبی‌، تروریستی و تجزیه‌طلبانه در ایران، هدفی جز براندازی نظام اسلامی را نداشتند، موجب شده است تا غرب وحشی فرزندان مقتدر ملت را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار بدهد که باز هم دچار خطای محاسباتی شد چرا که در واقع ملت ایران همه پاسدار انقلاب هستند و برای حفظ نظام و تحقق آرمان های نظام اسلامی با الگوگیر ی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هیچ سرسازشی با دشمنان این آب و خاک ندارند.

سپاه کربلا ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران اعلام میدارد، امنیت ملت و عزت ،اقتدار و استقلال ایران اسلامی خط قرمز سپاه است و با قدرت ایمان و با صلابت چشم طمع و خیالات واهی دشمنان را همچون گذشته باطل خواهد کرد.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴