تاریخ انتشارجمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۶۷۶۷۷
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه امانتدار خون شهدا هستیم، گفت: حماسه ششم بهمن آمل رشادت ماندگار انقلاب بود.
۰
plusresetminus
حماسه ۶ بهمن آمل رشادت ماندگار انقلاب بود/ تجزیه ایران، هدف اصلی اغتشاشات اخیر
به گزارش بلاغ؛روح الله سلگی در همایش جبهه نیروهای انقلاب اسلامی مازندران که در آمل برگزار شد با اشاره به اینکه جبهه نیروهای انقلاب یک حزب نیست یک جریان انقلابی است اظهار کرد: امروز بیشتر از هر زمانی به جبهه انقلاب نیازمندیم و ضرورت آن بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از فرازها و نقاط اوج انقلاب اسلامی در ۶ بهمن رخ داد، عنوان کرد: در حماسه 6 بهمن یک درجه به بصیرت ملت افزوده شد و گامی بلند در انقلاب اسلامی بر داشته شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران جنگ امروز را نبرد حق علیه باطل خواند و خاطرنشان کرد: برخلاف غرب که پارادایم خود را بر اساس طبقات و تحول تاریخ در نظر می‌گیرد اعتقاد ما این است که در مسیر نبرد حق و باطل هستیم، که از عصر عاشورا آغاز شد و برخلاف نظریه‌های غربی نثر جدید  لیبرال می‌گویند ما تاکید بر فلسفه نبرد حق علیه باطل هستیم.

سلگی با تاکید اینکه امروز شورای ائتلاف وظیفه سنگینی بر دوش دارد، گفت:  امانتدار خون شهدا هستیم و تاریخچه علویان در مازندران باید تسلط کامل داشته و نیاز است تا به مسائل کلان این تاریخچه پرداخته شود.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه بر اغتشاشات اخیر تحلیل‌های متفاوتی است اما اساسی‌ترین آن بر این است که بررسی کامل بر اقدامات غرب نشینان طی سال‌ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران به انتقال اهداف و شناساندن دشمن به  نسل جدید تاکید کرد و ادامه داد: دشمنان به دنبال رسیدن تجزیه‌طلبی و انحلال ایران هستند و در نظر دارند امنیت، رفاه مردم ایران را از بین ببرند و دلها افراد را نشانه گرفتند و به اسارت می برند.
 
سلگی با بیان اینکه باید دایره مخاطبان را از جبهه انقلاب به سمت جمعیت گسترده خاکستری ببریم، اظهار کرد: امروز با جنگ رسانه مواجه هستیم و کنشگر سیاسی انقلاب باید بصیرت افزایی کند و برای دلهای به اسارت برده باید جهاد کرد.

وی از اهداف دشمن در اغتشاشات گفت: دو هدف مهم در این اغتشاشات وجود داشت که هدف اول تاکتیکی و کوتاه مدت برهم زدن آرامش و ریسک سرمایه‌گذاری در ایران و دومین هدف راهبردی و فروپاشی کشور ایران است.
 
 معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران کارفرمای اصلی این اهداف را صهیونیست مطرح کرد و گفت: تجزیه ایران مهم‌ترین اهداف اغتشاشات بود, چرا که با قرار گرفتن در چهار راه انرژی جهان و فروپاشی تک قطبی خواهد شد.

وی گفت: در این میان قهرمانان پوشالی رونمایی شدند و به هر شکلی علیه نظام تلاش کردند که معرف مردم ایران بودند و طی آموزش‌های متعدد با ساختن کولتوف مولوتف جوانان را به سمت اغتشاشات کشاندند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰