تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۶۷۶۵۷
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزشی در استان را ۱.۳ متر مربع است، بر ضرورت افزایش سرانه ورزشی در شهرهای بزرگ تاکید کرد.
۰
plusresetminus
ضرورت افزایش سرانه ورزشی در شهرهای بزرگ مازندران/نباید برای تیم‌داری موانع ایجاد شود
به گزارش بلاغ؛ عادل عالیشان در حاشیه جلسه رفع مشکل زمین چمران آمل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسات متعددی برای تعیین تکلیف وضعیت حقوقی و مالکیتی مالک با حضور مالکین و وکیل به همراه نماینده قانونی شرکت کاله برگزار شد و قرار شد تا پایان سال این مشکلات مرتفع شود.

وی ادامه داد: جلسه امروز مربوط به پلاک 9 وسه هکتار است، پلاک های دیگر هم وجود داشته که مجموعا پلاک 8،9 و 10 و جمعا 5 هکتار که باید تعیین تکلیف شود.

سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزشی این استان را یک و سه دهم متر مربع خواند و اظهار کرد: این سرانه در شهرهای مختلف استان متفاوت است، گلوگاه و بابلسر بعنوان مثال از این سرانه جلوتر هستیم و بیش از سه متر سرانه ورزشی دارند.

وی تصریح کرد: هدف ما تا پایان برنامه ششم یک و دو دهم بود که از هدف برنامه یک دهم جلوتر نیز هستیم، در پایان برنامه هفتم نیز هدفگذاری خواهد شد، در زمینه اصلاح قوانین برنامه پنجم توسعه هستیم، هر چند در حال حاضر هدف برنامه ششم را محقق کردیم .

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرهای بزرگ مازندران کم است، عنوان کرد: اما شهرهای بزرگ مازندران، مانند بابل، ساری، امل از هدف برنامه ما پایین تر هستند، شهرستان بابل 6 دهم مترمربع است و آمل 9 دهم متر مربع است و در برنامه هفتم باید این شهرستان هایی که به هدف سرانه فضای ورزشی نرسیدیم، بیشتر مورد توجه قرار دهیم و در بحث عمرانی اماکن ورزشی در آمل، بابل بیشتر توجه شود هم در بخش خصوصی و هم دولتی کمک حال ما باشند.

عالیشان با تاکید اینکه کسانی که برای تیمداری مانع ایجاد کنند، برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: کسی بخواهد در بحث تیم داری مانع و مشکلاتی ایجاد کند، برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره از حمایت به شرکت های خصوصی برای تیمداری، بیان کرد: دعوت میکنم در تیمداری و حمایت از ورزش قهرمانی هر شرکتی، موسسه، کارخانه های تولیدی همانطور که در این شهرستان شرکت های مثل هراز، کاله و.. ورود پیدا کردند و کمک حال هستند و در بالاترین سطح تیمداری می کنند.

سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور تیم های بزرگ در آمل را باعث پویایی ورزش در این شهرستان عنوان کرد و افزود: ما از مدیران این شرکت ها و مالکین شرکت های تولیدی که باعث پویایی و زنده بودن ورزش شهرستان هستند وهر هفته سالن پیامبر اعظم برای تماشای این بازی ها و مسابقات با حضور پرشور تماشاگران برگزار می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴