کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر امور اراضی استان از جلسه رفع موانع تولید اخراج شد؛

اولتیماتوم استاندار مازندران به رئیس جهاد کشاورزی برای برکناری مدیر امور اراضی

ایرنا , 28 دی 1401 ساعت 13:27

استاندار مازندران، مدیر امور اراضی استان را به دلیل اجرا نکردن مصوبات قانونی و بی‌توجهی به جذب سرمایه‌گذار از جلسه کارگروه رفع موانع تولید اخراج کرد.


به گزارش بلاغ، در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در بررسی مشکلات یک سرمایه گذار که مدت ها درگیر کاغذبازی اداری برای تغییر کاربری زمین بنگاه اقتصادی خود بود از مدیر امور اراضی استان شکایت داشت که استاندار مازندران با شنیدن صحبت های کارشناسان و ۲ طرف با اثبات سهل انگاری امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران، مدیر این مجموعه را از جلسه اخراج کرد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در ارتباط با این موضوع افزود: بهرام درخشان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان همین امروز استعفا دهد و دیگر در جلسات حضور پیدا نکند و از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان می خواهم هرچه سریع تر مدیر امور اراضی را برکنار کند در غیر این صورت خود رییس سازمان جهاد کشاورزی برکنار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان در جهت مخالف اولویت های دولت در حرکت است و به هیچ عنوان به حمایت از سرمایه گذار و تولید کننده توجهی ندارد.

استاندار مازندران ادامه داد: باید وی از جلسه اخراج شود و استعفای خود را هرچه سریع‌تر بنویسد چراکه مجموعه مدیریت استان و فعالان اقتصادی استان از عملکرد وی راضی نیستند.

حسینی پور تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذار جزو اولویت ها ما در استان است اما درخشان به هیچ عنوان به دغدغه های ما در جذب سرمایه گذار توجهی ندارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467621

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467621/اولتیماتوم-استاندار-مازندران-رئیس-جهاد-کشاورزی-برکناری-مدیر-امور-اراضی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com