مدیر امور اراضی استان از جلسه رفع موانع تولید اخراج شد؛

اولتیماتوم استاندار مازندران به رئیس جهاد کشاورزی برای برکناری مدیر امور اراضی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۶۷۶۲۱
استاندار مازندران، مدیر امور اراضی استان را به دلیل اجرا نکردن مصوبات قانونی و بی‌توجهی به جذب سرمایه‌گذار از جلسه کارگروه رفع موانع تولید اخراج کرد.
۱
plusresetminus
اولتیماتوم استاندار مازندران به رئیس جهاد کشاورزی برای برکناری مدیر امور اراضی
به گزارش بلاغ، در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در بررسی مشکلات یک سرمایه گذار که مدت ها درگیر کاغذبازی اداری برای تغییر کاربری زمین بنگاه اقتصادی خود بود از مدیر امور اراضی استان شکایت داشت که استاندار مازندران با شنیدن صحبت های کارشناسان و ۲ طرف با اثبات سهل انگاری امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران، مدیر این مجموعه را از جلسه اخراج کرد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در ارتباط با این موضوع افزود: بهرام درخشان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان همین امروز استعفا دهد و دیگر در جلسات حضور پیدا نکند و از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان می خواهم هرچه سریع تر مدیر امور اراضی را برکنار کند در غیر این صورت خود رییس سازمان جهاد کشاورزی برکنار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان در جهت مخالف اولویت های دولت در حرکت است و به هیچ عنوان به حمایت از سرمایه گذار و تولید کننده توجهی ندارد.

استاندار مازندران ادامه داد: باید وی از جلسه اخراج شود و استعفای خود را هرچه سریع‌تر بنویسد چراکه مجموعه مدیریت استان و فعالان اقتصادی استان از عملکرد وی راضی نیستند.

حسینی پور تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذار جزو اولویت ها ما در استان است اما درخشان به هیچ عنوان به دغدغه های ما در جذب سرمایه گذار توجهی ندارند.

انتهای پیام/
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
از استان دیگر
واقعا خوش به حالتون بابت وجود همچین استانداری
دست مریزاد ان شالله مثل ایشان در سرتاسر ایران بیشتر بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام یکی از ادارات مهم بعنوان مانع اصلی تولید واشتغال در استان اداره کل بازرسی استان مازندران هست که به دلیل پیش داوری وپیش قضاوت با اکثر های اقتصادی وتولیدی مخالفت می‌کند !!! برای پیگیری موضوع آقای استاندار محترم لطفا صورت جلسات مربوطه رو چک کنند وهمچنین حرف های مدیرکل محترم قبلی صمت استان رو گوش کنند. تشکر وسپاس
feedback
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست ؟!
feedback
Iran, Islamic Republic of
این برکناری ها باید تداوم داشته باشه. نه به مدیران نالایق دولت روحانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایمان
بدون اطلاع دقیق و کارشناسی تخصصی از شرایط دو طرف نمیشه قضاوت کرد، در کل مدیریت اراضی استان واقعا سخته، همیشه هم با این شرایط روبرو میشی. خسته نباشید آقای درخشان.
feedback
Iran, Islamic Republic of
262
جناب آقای استاندار
خداقوت
مشاوران شما باید تمام پرونده های مدیران را مطالعه کرده و سوابق مدیران را در اختیار حضرتعالی قرار دهند آقای درخشان یک دوره ایی رییس اموراضی بودند ایشان را گرفتند و شخص دیگر را آوردند و آن شخص چند صباحی بوده و برکنار نمودند و بعد باز هم آقای درخشان را رییس امور اراضی نمودند اگر پرونده تخلف داشت انتخاب نمی شد و به نظر میرسد خیلی تند برخورد کردید
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴