رئیس هیئت کشتی بسیج در دیدار با قهرمانان جهان:

قهرمانان کشتی به واسطه منش پهلوانی جایگاه خاصی بین مردم دارند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۶۷۵۸۵
رئیس هیئت بسیج کشور با اشاره به اینکه قهرمانان کشتی سبب عزت و اقتدار کشور هستند، گفت: قهرمانان کشتی به واسطه منش پهلوانی جایگاه خاصی بین مردم دارند.
۰
plusresetminus
قهرمانان کشتی به واسطه منش پهلوانی جایگاه خاصی بین مردم دارند
به گزارش بلاغ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با  علی سوادکوهی، امیر حسین زارع، امیر حسین حسینی و رضا اطری از پهلوانان و قهرمانان مازندرانی کشتی جهان دیدار کرد.

سردار مسلمی در این دیدار‌های صمیمی، ضمن قدردانی از منش، روحیه پهلوانی و افتخارآفرینی‌های این قهرمانان در بالابردن پرچم و عزت ایران اسلامی و همچنین امید آفرینی و شاد کردن مردم، گفت: کشتی گیران با اهتزاز درآوردن پرچم ملی کشور، دل مردم را شاد می کنند.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامیدی در مردم است، افزود: اقدام کشتی گیران با اخلاق و باغیرت که با قهرمانی خود مردم را شاد می کنند، یک جهاد است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با قدردانی از زحمات و همراهی‌های خانوده‌ها به خصوص از مادران و همسران کشتی گیران،خاطرنشان کرد: همه مدیون زحمات مادران خود هستیم و میلاد حضرت زهرا(س) بهانه ای بود تا از مادران و همسران کشتی گیران قدردانی کنیم.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام به کار گرفته است، گفت: قهرمانان پهلوان کشتی کشور موجب افزایش عزت و اقتدار کشور هستند.

رئیس هیئت بسیج کشور با اشاره به اینکه قهرمانان کشتی به واسطه منش پهلوانی جایگاه و عزت خاصی بین مردم دارند، خاطرنشان کرد: در بین رشته های ورزشی، شاید برخی ورزشکاران دارای مدال باشند اما وقتی به یک جایگاه رسیدند اسم و رسم و ملیت خود را فراموش کردند  اما کشتی گیران مازندرانی با منش پهلوانی رسم خود را فراموش نکردند.

مسلمی به ویژگی های شهید حاج قاسم پرداخت و اضافه کرد: حاج قاسم خود را مدیون مادرش میدانست.

گفتنی است، سردار مسلمی رئیس هیئت کشتی بسیج کشور  همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم روز 12 دی ماه هم  با تعدادی از قهرمانان نامی کشتی جهان از جمله جهان پهلوان حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی و امیرحسین و محمد صادق فیروزپور دیدار کرده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴