کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجازه اهمال‌کاری و جولان افراد سودجو را نمی‌دهیم؛

اقدام جالب فرماندار ساری برای اتمام یک پروژه ۱۴ ساله

26 دی 1401 ساعت 2:15

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه کوچک‌ترین خدشه‌ای به آرامش روانی مردم شوخی‌بردار نیست، از انتقال دفترکار خود به محلِ میدان میوه و تره بار ساری از روز آینده خبر داد. ‎


به گزارش بلاغ، جلسه آخرین وضعیت روند احداث پروژه میدان میوه و تره بار شهر ساری به ریاست نوبخت، فرماندار مرکز استان و با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، فرمانده انتظامی شهرستان ساری، دستگاه های امنیتی و قضایی و اعضای هئیت مدیره میدان میوه و تره بار ساری برگزار شد.

بدلیل اهمیت موضوع افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار در ایام الله دهه فجر، نوبخت فرماندار مرکز استان گفته که از روزآینده دفترکار فرماندار مرکز استان به محلِ میدان میوه و تره بار ساری منتقل خواهد شد.

فرماندار ساری اظهار کرد: بعد از کشمکش های ۱۴ ساله، با پیگیری های مکرر دستگاه قضایی، نظارتی و امنیتی و تلاش های شبانه روزی دستگاه های اجرایی، دیگر اجازه اهمال کاری و جولان افراد سودجو در به تعویق انداختن احداث و افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار ساری داده نخواهد شد.

محمد علی نوبخت با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه در یک سال گذشته نسبت به یک دهه گذشته کاملا مشهود است، گفت: در یکسال گذشته با برگزاری حداقل ۱۵ جلسه و حضور مستمر و میدانی و اقدامات شبانه روزی گام بلندی در روند احداث پروژه میدان میوه و تره بار جدید با عزم راسخ و حضور دستگاه های اجرایی و عمل به تعهدات در سریع ترین زمان ممکن برداشته شده است و دیگر اجازه به تاخیر افتادن زمان افتتاح این پروژه ممکن نیست.

وی در پایان با بیان اینکه کوچکترین خدشه ای به آرامش روانی مردم شوخی بردار نیست، افزود: تأمین امنیت و حفظ آسایش روانی، حق اساسی مردم است و در این مسیر نیز با تمام تلاش در قبال تعهدات خود نسبت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.‎

انتهای پیام/


کد مطلب: 467581

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467581/اقدام-جالب-فرماندار-ساری-اتمام-یک-پروژه-۱۴-ساله

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com