اجازه اهمال‌کاری و جولان افراد سودجو را نمی‌دهیم؛

اقدام جالب فرماندار ساری برای اتمام یک پروژه ۱۴ ساله

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
کد مطلب : ۴۶۷۵۸۱
فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه کوچک‌ترین خدشه‌ای به آرامش روانی مردم شوخی‌بردار نیست، از انتقال دفترکار خود به محلِ میدان میوه و تره بار ساری از روز آینده خبر داد. ‎
۰
plusresetminus
اقدام جالب فرماندار ساری برای اتمام یک پروژه ۱۴ ساله
به گزارش بلاغ، جلسه آخرین وضعیت روند احداث پروژه میدان میوه و تره بار شهر ساری به ریاست نوبخت، فرماندار مرکز استان و با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، فرمانده انتظامی شهرستان ساری، دستگاه های امنیتی و قضایی و اعضای هئیت مدیره میدان میوه و تره بار ساری برگزار شد.

بدلیل اهمیت موضوع افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار در ایام الله دهه فجر، نوبخت فرماندار مرکز استان گفته که از روزآینده دفترکار فرماندار مرکز استان به محلِ میدان میوه و تره بار ساری منتقل خواهد شد.

فرماندار ساری اظهار کرد: بعد از کشمکش های ۱۴ ساله، با پیگیری های مکرر دستگاه قضایی، نظارتی و امنیتی و تلاش های شبانه روزی دستگاه های اجرایی، دیگر اجازه اهمال کاری و جولان افراد سودجو در به تعویق انداختن احداث و افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار ساری داده نخواهد شد.

محمد علی نوبخت با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه در یک سال گذشته نسبت به یک دهه گذشته کاملا مشهود است، گفت: در یکسال گذشته با برگزاری حداقل ۱۵ جلسه و حضور مستمر و میدانی و اقدامات شبانه روزی گام بلندی در روند احداث پروژه میدان میوه و تره بار جدید با عزم راسخ و حضور دستگاه های اجرایی و عمل به تعهدات در سریع ترین زمان ممکن برداشته شده است و دیگر اجازه به تاخیر افتادن زمان افتتاح این پروژه ممکن نیست.

وی در پایان با بیان اینکه کوچکترین خدشه ای به آرامش روانی مردم شوخی بردار نیست، افزود: تأمین امنیت و حفظ آسایش روانی، حق اساسی مردم است و در این مسیر نیز با تمام تلاش در قبال تعهدات خود نسبت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.‎

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
262
کار انقلابی یعنی در صحنه بودن و مشکلات را لمس کردن و حل مشکل .
انشاالله در اهدافت موفق باشی.
feedback
United States
سلام،بنده محمد‌مهدی مسافری هستم،یکی از سهامداران که در طول سال‌های متمادی ضمن پرداخت حق السهم خود برای ساخت میدان بار متاسفانه به،دلیل سواستفاده های مالی هیئت مدیره کار ساخت به،پایان نرسیده واز این رو علیه آنها در مرجع قضایی شکایت ودر حال حاضر در حال رسیدگی میباشد وبه قسمتی از این تخلفات مالی در طول یکسال رسیدگی که محرز گردیده در حال بررسی میباشد گرچه شاید وحتما مدیران شرکت دلایل را مسائل دیگر معرفی می‌کنند ولی واقعیت این است که مسائل چیز دیگری هست در صورتی‌که‌ فرماندار انقلابی دوست داشته باشند جزئیات به اطلاع آن مرد انقلابی برسد بنده در خدمتم وبعنوان یک سرباز که عمری را در لباس نیروی انتظامی خادم و خدمتگذار مردم بودم ودر حال حاضر در کسوت بازنشستگی میباشمبا شماره همراه ۰۹۱۱۱۵۴۳۸۱۴ گرفتاری‌های موجود را اطلاع رسانی کنم،،به امید سلامتی و تندرستی مسئولین زحمتکش
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرماندار به جنگ اختاپوس هشت سر مافیای تره بار و میوه رفت.آرزوی توفیق
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرماندار آیا هنوز در صحنه هست؟!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه !! گور بابای آمریکا و.. به داد ملت برسید!!اونهای که کار نمیکنند برا ملت بزنید کنار دو سال شد!!!فرمانداران بخشداران کارشون چیه واقعا ؟!! استاندار کارش چیه؟ کی میخواد به داد این مردم و جوانان برسه ؟؟ هر آدم دلسوز انقلاب ورهبری هم میخواد حرف بزنه انگ بی بصیرتی و ضد انقلاب بهش میزنن!! اونوقت طرف نه نماز نه خدا نه انقلاب اعتقاد داره تو همین دوره میشه مدیر کل یه دستگاه!!! انقلاب کردیم ولی انقلابی عمل نکردیم! امام خمینی(ره)
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴