مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری:

مشکل کمبود بنزین در مازندران نداریم

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۴۶۷۵۷۲
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: سوخت زمستانی و جایگزین در انبار‌های نفت برای شرایط بحرانی ذخیره‌سازی است و مشکلی نداریم.
۰
plusresetminus
مشکل کمبود بنزین در مازندران نداریم
به گزارش بلاغ، سبحان رجب‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم که از ماه‌های پیش در دستور کار قرار گرفت، تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع به‌موقع سوخت در فصل سرد سال بدون وقفه انجام می‌شود و انبار نفت ساری از نظر ذخیره‌سازی در شرایط مطلوبی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خاطر نشان کرد: در برخی از شهر‌ها صف‌های دریافت بنزین مشاهده می‌شود که علتش مشکل حمل سوخت است.

رجب پور افزود: به علت سرمای بیش از حد هوا و افت فشار گاز در برخی نقاط و احتمال قطعی گاز خانگی در استان، گاز جایگاه‌های سی ان جی قطع شده و ما باید روزانه حدود ۸۰۰ هزار لیتر سوخت بنزین را برای جایگزینی گاز طبیعی به جایگاه‌های بنزین در این منطقه از گلوگاه تا فریدونکنار بفرستیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر قطع گاز جایگاه‌های سی ان جی، گاز شهرک‌های صنعتی و صنایع تولیدی هم برای صرفه جویی قطع شده که برای آن‌ها هم، باید سوخت نفت گاز ارسال کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: برای رفع این مشکل، ناوگان حمل سوخت بدون وقفه در حال حمل سوخت به جایگاه‌های بنزین و صنایع هستند که این امر شاید زمان بر باشد.

رجب پور با اشاره به اینکه کمبود بنزین در استان نداریم افزود: از مردم فهیم استان مازندران خواهشمندیم از خودرو‌های شخصی کمتر استفاده کنند و در صورت لزوم از مراجعه مکرر به جایگاه‌های بنزین خودداری کنند تا با تلاش شرکت‌های حمل سوخت و در اسرع وقت، سوخت لازم و کافی به جایگاه‌ها رسانده شود.

وی تاکید کرد: هیچ جایگاه بدون سوخت در استان نداریم و فقط تاخیر در ارسال سوخت داریم که باید با صبر و حوصله مردم این مشکل حل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰