این منتقد ادامه داد: سازمان «ساترا» پیش از شروع پخش بیگناه، ایراداتی را به این مجموعه وارد و در نامهای رسمی برای مدیرعامل فیلیمو ارسال کرده که همه آنها، اکنون در سریال وجود دارند و رفع نشدهاند. در واقع فیلیمو و امثال این بستر تولید و توزیع محتوا، از عدم شجاعت بعضی نهادهای نظارتی سوءاستفاده میکند و دقیقا در بزنگاهی چون امروز -که از نفوذ دشمن و کمتوانی نهادها و سازمانها، در جهاد تبیین رنج میبریم- بدون هیچ نگرانی، به تولید آثاری مسموم ادامه میدهد. انگار همه با هم تعارف دارند. گویی هیچکس بنا نیست هزینه برخوردهای سلبی در این فضا را بپردازد.
رستگار تأکید کرد: در این شرایط از قوه قضائیه انتظار میرود که ورود کند برای جلوگیری از ترویج نگاه شوم فرهنگی-اجتماعی آثاری چون بیگناه. وقتی عادیسازی و اباحهگری عشق به محارم و زندگی به سبکازدواج سفید، با برخوردهای نهادهای قانونی مسئول مواجه نمیشود، طبیعتا نمیتوان منتظر بود که «سقوط»، به دلیل بازی بازیگری منافق و پلید مثل فرخنژاد، با توقیف مواجه شود.
وی در پایان اظهار داشت: در مواجهه با شبکه نمایش خانگی باید گفت؛«بیگناه» واقعی، مخاطب است که حقوق معنوی او، لگدمال میشود و اینها را جز به معنای «سقوط» در مدیریت شبکه نمایش خانگی نمیتوان تعبیر کرد.