کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«عادل غلامی» از دنیای والیبال خداحافظی کرد

20 دی 1401 ساعت 9:17

سرعتی زن آملی سابق تیم ملی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از دنیای والیبال خداحافظی کرد.


به گزارش بلاغ، عادل غلامی، سرعتی زن آملی سابق تیم ملی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از دنیای والیبال خداحافظی کرد.

وی در متن خداحافظی خود نوشته است "روزی که والیبال را شروع کردم، فکر نمی‌کردم به واسطه این ورزش زیبا چنین جایگاهی به دست بیاورم. در تمام لحظات این ورزش لذت بردم. چه روزهای شیرین برد و چه روزهای تلخ شکست در تمام مدت ۲۰ سال که در این ورزش بودم تک تک روزهای ورزش برایم درس زندگی بود. همیشه سعی کردم در مجموعه ام بیشترین ثمربخشی را داشته باشم و امروز در سن ۳۷ سالگی به علت مصدومیت کمرم با تمام علاقه‌ام به والیبال صلاح دانستم به دوران بازیکنی خاتمه بدهم.

مثل همه ورزشکاران دنیا علاقمند بودم در تیم محبوبم خداحافظی کنم اما شرایط ورزش حرفه‌ای اجازه نداد که در سالن آمل با شما عزیزان دیدار پایانی داشته باشم.

امیدوارم تصویر خوبی از من در ورزش برای شما عزیزان به جا مانده باشد و در آخر سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام خداحافظ دوران بازیکنی"

عادل غلامی یکی از بازیکنانی است که از آنها با نام نسل طلایی والیبال یاد می‌کنند و سال ها پیراهن تیم ملی ایران را در رده‌های مختلف سنی به تن داشت‌. همچنین سابقه دو طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ را با تیم ملی بزرگسالان دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467434

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467434/عادل-غلامی-دنیای-والیبال-خداحافظی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com