کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

لزوم اقدامات اصلاحی برای بهبود شرایط نابسامان بازار ارز و خودرو/ثبات قیمت کالاهای اساسی از مطالبات جدی مردم است

12 دی 1401 ساعت 15:21

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت افزایش بی رویه قیمت‌ها و عدم کنترل و نظارت در بازار به ویژه کالاهای اساسی مردم، گفت: بسیاری از نوسانات در بازار ارز و خودرو بر قیمت دیگر کالاهای اساسی هم اثر سو خواهد داشت و این روند باید هرچه زودتر اصلاح شود.


به گزارش بلاغ؛ علی بابایی کارنامی در جمع خبرنگاران با انتقاد از وضعیت نوسانات و افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار به ویژه قیمت ارز، دلار و خودرو، گفت: در بسیاری از مسائل پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم، رئیس جمهور و هیأت وزیران وعده‌های بسیاری به مردم در خصوص مسائل معیشتی و رفاهی داده‌اند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید تمامی قول‌ها و وعده‌ها به ملت بزرگ ایران اسلامی، تحقق پیدا کند و امروز با تقدیر از زحمات بسیاری که دولت و شخص رئیس جمهور متحمل می‌شوند اما در بسیاری از موارد هنوز به این وعده‌ها عمل نشده است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پیچیده اقتصاد جهانی و ایران اسلامی، افزود: کشور در حوزه اقتصاد نیازمند جراحی همه جانبه است و بسیاری از اقشار کشور در شرایط بسیار سختی هستند و دولت محترم و هیأت وزیران و همه مسئولین کشور باید برای آلام و رفع این مشکلات مجاهدت و تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با تاکید بر کنترل و نظارت دستگاه‌های مربوطه در بخش تنظیم و تثبیت قیمت‌ها، تصریح کرد: ثبات در قیمت کالاهای اساسی مردم از ضروری‌ترین اقدامات و اولویت دولت و دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد و در بخش نوسانات ارز و دلار و بازار خودرو باید کنترل و نظارت‌ها بیشتر شود.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت افزایش بی رویه قیمت‌ها و عدم کنترل و نظارت در بازار به ویژه کالاهای اساسی مردم، تاکید کرد: مردم از افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی و عدم کنترل بازار ارز و خودرو رنج می‌برند و بسیاری از این نوسانات در بازار ارز و خودرو بر قیمت دیگر کالاهای اساسی هم اثر سو خواهد داشت و این روند باید هرچه زودتر اصلاح شود.

بابایی کارنامی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اصلاح نظام یارانه‌ها، خاطر نشان کرد: یارانه‌ها در بسیاری از موارد عادلانه پرداخت نشده است و یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور توزیع ناعادلانه سرمایه در جامعه است که باید برای سال آینده موضوع پرداخت عادلانه یارانه و توزیع سرمایه با برنامه ریزی دقیق توسط مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم این مشکلات رفع و کم شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467255

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467255/لزوم-اقدامات-اصلاحی-بهبود-شرایط-نابسامان-بازار-ارز-خودرو-ثبات-قیمت-کالاهای-اساسی-مطالبات-جدی-مردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com