تاریخ انتشارشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۶۷۲۳۶
کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به لزوم بازخوانی عبرت‌های تاریخی انقلاب اسلامی به ویژه فتنه 88، گفت: ما اهل مقاومتیم و به دشمنان انقلاب اعلام می‌کنیم بجنگ تا بجنگیم.
۰
plusresetminus
ولایت‌مداری و بصیرت کلید رمز خاموشی فتنه‌هاست/فتنه ۸۸ چگونه شکل گرفت
محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به لزوم بازخوانی عبرت‌های تاریخی انقلاب اسلامی به ویژه فتنه 88، اظهار کرد: جریانی از ابتدای شکل گیری انقلاب و شاید قبل‌تر از زمان مشروطه تاکنون در تقابل با تفکر اسلام انقلابی در این مملکت وجود داشت که در هر برهه‌ای ضربه خودش را به این جریان پاک و ولایی انقلاب اسلامی زده است.

وی افزود: این جریان، هر از چند گاهی با هم پیمانان خودشان با مرکز براندازی انقلاب اسلامی یعنی آمریکا، هماهنگ می‌شوند، چند سال طرح ریزی می‌کنند، با فریب، با نفاق و هر بهانه‌ای که این‌ها بتوانند فراهم کنند تا مردم دچار نارضایتی شوند، تلاش می‌کنند، دست بردار نیستند و طی این سال‌ها شاهد انواع این فتنه‌ها بودند.

این کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه  طی این سال‌ها بارها شاهد اینگونه تلاش‌ها بودیم که 10 سال تلاش کردند و زمانی این تلاش‌ها، ظهور و بروز پیدا کرد که جریان سال 78 با بصیرت مردم در 23 تیر در پی فتنه 18 تیر خنثی شد؛ خاطرنشان کرد: اما در ادامه 10 سال تلاش مجدد آن‌ها در سال 88 خودش را نشان داد و این دمل‌های چرکین در سال 88 سر باز کرد و انتخاباتی که می‌توانست بسیار موازنه قدرت را به نفع انقلاب اسلامی در جهان تغییر بدهد، آن‌ها آن را تبدیل کردند به یک خسارت و ضربه‌های بسیار اساسی به این انتخابات با شکوه زدند و برای نظام هزینه تراشی کردند.

علوی ادامه داد: 8 ماه این پروژه را ادامه دادند و مردم نسبت به باطن این جریان فتنه گر بیدار شدند و چون دیگر دیدند که نمی‌توانند مردم را فریب دهند در عاشورای سال 88 آشکارا و عریان وارد صحنه شدند و به حدی که رسیدند به تخریب خیمه‌های عزای امام حسین (ع)، چادر از سر زنان عزادار کشیدند، پرچم آتش زدند، عکس امام (ره) را آتش کشیدند و در مجموع اعتقادات قلبی‌شان در شعاری بود که دادند که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر می‌دادند.

وی تشریح کرد: اگر انقلاب اسلامی را یک خیمه بسیار بزرگی تصور کنیم، بندهای فراوانی این چادر خیمه را به زمین محکم کرده است و این خیمه یک ستون دارد که ستونش، ولایت فقیه است و اگر این ستون متزلزل و یا برداشته شود، دیگر خیمه‌ای به نام انقلاب استوار و باقی نمی‌ماند و این‌ها هدف گیری شان همین قضیه بوده و است.

کارشناس مسایل سیاسی بیان کرد: پس از این ماجراها، مردم با حضورشان در نهم دی ماه همچون یک رود خروشان زلال تمام این پلیدی‌ها و نجاسات و زشتی‌های سیاسی را شستند و مملکت را پاک کردند اما مطمئن بودیم، آن‌ها دست از این فتنه‌ها نمی‌کشند و دیدیم که ده سال دیگر ادامه دادند و  در سال 98 نیز مشاهده کردیم که با یک طرح ریزی یک نقشه بسیار خطرناک این بار به بهانه بنزین که با سوء تدبیر مدیران و مسئولان اجرایی که زمینه را آماده کردند، پا به میدان گذاشتند و از نارضایتی مردم از نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین، سوء استفاده کردند.

علوی با بیان اینکه آن‌ها در فتنه اخیر نیز بسیار خطرناک‌تر از دو دهه قبل عمل کردند، اعلام کرد: اگر نبود اقدام قاطع و هوشیارانه نیروهای مدافع امنیت، خیلی خطرات مهلک و بدی می‌افتاد و این بار هم باز مردم آمدند و ماجرا را تمام کردند.

وی تصریح کرد: این خط و طرح ریزی دشمن برای براندازی نظام ادامه دارد و سند ما هم آیه قرآن است که می‌فرماید:" این دشمنان پیوسته با شما می‌جنگند تا اینکه بتوانند شما را از دینتان برگردانند"؛ و ما هم به آن‌ها اعلام می‌کنیم بجنگ تا بجنگیم.


کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: ما اهل مقاومتیم، 40 سال ایستادیم و مطمئن باشند که 400 سال دیگر هم خواهیم ایستاد و ما جزو آن قومی هستیم که وعده خدا در مورد ما صادق خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴