فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اعلام کرد:

5 دی‌ماه؛ استقبال از شهدای خوشنام در فریدونکنار

تاریخ انتشارشنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۶۷۰۲۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: صبح روز دوشنبه مراسم استقبال از شهدای خوشنام در فریدونکنار برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
5 دی‌ماه؛ استقبال از شهدای خوشنام در فریدونکنار
به گزارش بلاغ، محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما از حضور کاروان شهدای خوشنام در فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای خوشنام کاروان لاله‌های زهرایی در روز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح مقابل حوزه مقاومت بسیج مرکز شهر برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مردمی پاسداشت شهدای خوشنام شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه از سوی شورای هماهنگی هیات‌های مذهبی مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) فردا(یکشنبه) چهارم دی ماه با حرکت مردمی قافله عزاداران از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل مسجد جامع به سمت مصلی برگزار و در مکان مصلی قدس، آئین عهدواره شهدای خوشنام همراه با مداحی و سخنرانی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: از آحاد مردم شریف، ولایتمدار، شهید پرور و بصیر فریدونکنار دعوت می‌شود تا در این مراسمات با حضور پرشور خود شرکت کرده تا عهد و پیمان مجددی با حضرت زهرا(س) و شهیدان ببندیم.

وی یادآورشد: در روزهای گذشته نیز پیکر مطهر یک شهید تازه تفحص شده از کاروان لاله‌های زهرایی در پنج مدرسه و یک حوزه علمیه متبرک شد که با استقبال خوب دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌های آنان همراه شد.

برمر با بیان اینکه دی ماه بیشترین برنامه یادواره‌های شهدا در فریدونکنار برگزار است گفت: همزمان با دهه مقاومت و بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی هشت یادواره شهدای محلی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج تدارک دیده شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴