تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی؛

مازندران روی ریل آبی کرونا

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۴۶۶۸۵۴
۱۸ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفتند.
۰
plusresetminus
مازندران روی ریل آبی کرونا
به گزارش بلاغ، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ۱۸ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی و ۴ شهرستان استان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های گلوگاه، سوادکوه، فریدونکنار و عباس آباد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

شهرستان‌های بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر هم در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات الزامی است.

۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۹ بیمار کرونایی مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۲۴ نفر رسید که از این تعداد ۳ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در این مدت موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۷ نفر ترخیص شدند.

فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته بدون ثبت مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه سپری شد، گفت: در این مدت ۲ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

سیدعلی مظفرپور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز هیچ بیمار کرونایی بستری نیست.

وی گفت: شبانه روز گذشته، موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما