تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۶۷۴۵
واقعاً با وجود این جماعت مدعی اصلاحات، دشمن همچنان امید به برهم زدن امنیت مردم ایران و پیشبرد اهداف شیطانی خود را دارد. بیهوده نیست که نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل به عیان اظهار می‌دارد که اصلاح‌طلبان ایران سربازان پیاده اسرائیل در درون کشور هستند!.
۱
plusresetminus
حمایت اصلاح‌طلبان مازندرانی و رسانه تروریستی اینترنشنال از اوباش مسلح
به گزارش بلاغ، برخی از اصلاح طلبان مازندرانی همراستا و در حرکتی هماهنگ با رسانه های تروریستی ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، BBC، منو تو و...، با هیاهو و جنجال درباره اعدام یکی از آشوبگران به نام محسن شکاری مدعی شدند که اعدام آشوبگران مسلح، منجر به ترس نشده بلکه به خشم بیشتر دامن خواهد زد!!!

اما چرا اصلاح‌طلبان مازنی دقیقاً همصدا با رسانه های ضدایرانی از محاکمه اوباش مسلح تروریست نگران شده اند؟مگر منافع مشترکی دارند؟.

براستی چرا این جماعت به ظاهر روشنفکر، صلح طلب و خشونت گریز، زمان شهادت مدافعان امنیت و بسیجیانی ازجمله شهید عجمیان و شهید علی وردی را که به وحشیانه ترین وضع موجود شکنجه و شهید کردند، سکوت کردند و زبان از کام بیرون نیاوردند؟!

واقعاً با وجود این عده، دشمن همچنان امید به برهم زدن امنیت مردم ایران و پیشبرد اهداف شیطانی خود را دارد. بیهوده نیست که نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل به عیان اظهار می‌دارد که اصلاح‌طلبان ایران سربازان پیاده اسرائیل در درون کشور هستند!.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما