تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۶۵۳۴
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید سهم منابر،مداحان و سخنرانان در جهاد تبیین بیش از اقشار مختلف است، گفت: باید جبهه انقلاب ضریب رسانه ای دشمنان در جنگ رسانه ای را خنثی کنند.
۰
plusresetminus
جبهه انقلاب ضریب رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنند/برنامه دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در نشست تبیینی ستایشگران اهل بیت (ع) استان مازندران که در سالن جلسات فرماندهی سپاه کربلا برگزار شد،با اشاره به اینکه مهم ترین ضرورت جامعه امروز جهاد تبیین است، گفت: انسجام و یکپارچگی باید در جریان های انقلابی بیش از گذشته تقویت شود.

مسلمی با بیان اینکه باید سهم منابر،مداحان و سخنرانان در جهاد تبیین بیش از اقشار مختلف است، افزود: باید جبهه انقلاب ضریب رسانه ای دشمنان در جنگ رسانه ای را خنثی کنند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن به شدت به دنبال سیاه نمایی علیه نظام و انقلاب اسلامی است،خاطرنشان کرد: تفرقه و تشت آرا در جریان انقلابی به ضرر جامعه است.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر با بیان اینکه باید درمقابل نقشه های دشمن برنامه داشت و نباید غافلگیر شد، افزود: دشمن با ابزار رسانه و شبکه های اجتماعی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم است.

فرمانده سپاه کربلا تاکیدکرد: باید صاحبان منابر در حوزه تربیتی و فرهنگی ورود پیدا کرده و نقشه های شوم دشمنان را در این حوزه برای مردم به ویژه نسل جوان و نواجوان تبیین کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰