کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی؛

آسمان کرونایی 19 شهرستان مازندران به رنگ آبی/بستری‌ها به زیر 30 نفر رسید

12 آذر 1401 ساعت 7:42

۱۹ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفتند.


به گزارش بلاغ، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،۱۹ شهرستان استان در وضعیت آبی کرونایی و ۳ شهرستان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های گلوگاه، سوادکوه و عباس آباد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

شهرستان‌های بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، فریدونکنار، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر هم در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند

تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات الزامی است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و در این مدت ۹ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند.

هم اکنون ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

در شبانه روز گذشته موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۹ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۲۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند.

سیدعلی مظفرپور با بیان اینکه اکنون ۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: بستری کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز ۲ مورد ثبت شد.

وی گفت: شبانه روز گذشته، موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466533

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466533/آسمان-کرونایی-19-شهرستان-مازندران-رنگ-آبی-بستری-ها-زیر-30-نفر-رسید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com