تاریخ انتشارجمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۶۶۵۲۵
دروغی دیگر از اینترنشنال و مزدورانش در مازندران برملا شد و فرزند مرحوم محمدرضا بالی لاشک با انتشار بیانیه ای ادعای رسانه های معاند را مبنی بر کشته شدن پدرش در اغتشاشات اخیر تکذیب کرد.
۰
plusresetminus
قبرستان‌گردی اینترنشنال برای پیدا کردن مردگان جدید باز هم در مازندران+بیانیه خانواده مرحوم « بالی لاشک»
به گزارش بلاغ، این روزها ماموریت ویژه  اینترنشنال به مزدورانش برای پیدا کردن قبور تازه فوت شدگان افزایش یافت.

مدیران اینترنشنال برای کشته سازی های خود در کشور به مزدوران شان ماموریت دادند تا با قبرستان گردی در شهرهای مختلف ایران فوتی های جدید را شناسایی کرده و در صورت داشتن شرایط برای کشته سازی به آنها معرفی کنند

در تازه ترین اقدامات در استان مازندران شخصی به نام محمدرضا بالی لاشک که بیش از یک ماه پیش به دلیل سکته قلبی مرحوم شده بود را از کشته شدگان اغتشاشات معرفی نمود.

این درحالیست که خانواده آن مرحوم ضمن تحمل داغ از دست دادن عزیزشان با محکوم کردن این اقدامات خلاف اخلاق از مسئولان اینترنشنال خواستند تا با این رفتار وقیحانه و به دور از انسانیت داغشان را در از دست دادن پدرشان بیشتر نکند.

یادآور می شود علی اکبر بالی لاشک فرزند ارشد آن مرحوم ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی با صدور بیانیه ای اعلام کردکه: پدرش نه تنها در هیچ یک از اغتشاشات حضور نداشته بلکه از علاقمندان و دوست داران جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده و مرگش به دلیل عارضه سکته قلبی بوده و هیچ ارتباطی به وقایع اخیر نداشته است.

متن بیانیه خانواده مرحوم محمدرضا بالی لاشک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰