تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۶۶۵۲۴
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: سطح والیبال در ایران از سطح امکانات بالاتر است، با سطح ایتالیا برابری می کنیم ولی امکاناتمان با انان قابل قیاس نیست.
۰
plusresetminus
سطح والیبال ایران بسیار بالاست/مشکل زیرساخت‌ها باید حل شود
به گزارش بلاغ؛ سیدمیلاد تقوی در حاشیه اختتامیه دوره مربیگری سطح یک بین المللی والیبال که به همت هیات والیبال آمل برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قبل نیم فصل زماندار تر شده و به نوعی باوجود اینکه لیگ امسال بسیار خوب پیش می رفت و حتی منظم تر از سالهای قبل اتفاق افتاد، اعزام تیم ملی برنامه های سازمان لیگ را دچار چالش کرد.

وی با بیان اینکه اولویت ما نگاه ملی و منطقه ای است، عنوان کرد: باشگاهها همراهی خوبی کردند، امیدوارم تیم ملی قدر این همراهی را بدانند ، هر تصمیم گرفته شود عمده کسانی مخالفت می کنند ولی در مجموع باشگاهایی که در لیگ حضور پیدا کردند نگاه ملی دارند.

دبیرکل فدراسیون والیبال در جواب این سوال که آیا تیم هرازنیم فصل دوم در تهران میزبانی کند، گفت:همچنان تلاش می کنیم مشکل باشگاه هراز حل شود، اما اگر روال همانگونه باشد که الان شاهد آن هستیم، عزمی برای استاندارسازی والیبال در آمل وجود نداشته باشد، منطقی است که فکر جدی تر بگیریم؛ چرا که منافع والیبال در شهرستان آمل برای ما مهم است.

وی به استاندار سازی والیبال در آمل تاکید کرد و افزود: هنوز در بسیاری از سالن ها مشکل سرویس بهداشتی و رختکن داریم، جدای از سلامت بازیکن ها در شان بازیکن بین‌المللی نیست، که در این سالن ها بازی کند.

تقویی با بیان اینکه ابتدا باید مشکل سخت افزاری را حل کنیم و بعد در پیشرفت نرم‌افزاری بپردازیم، خاطرنشان کرد: سطح والیبال در ایران از سطح امکانات بالاتر است، با سطح ایتالیا برابری می کنیم ولی امکاناتمان با انان قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲