تاریخ انتشارجمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۴۶۶۵۲۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، گفت: با توجه به اینکه مدیرعامل سازمان کشتیرانی قول مساعد تخصیص 3 کشتی به بندر امیرآباد را داده است؛ لذا در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.
۰
plusresetminus
پیگیر اختصاص 3 کشتی به بندر امیرآباد هستیم
به گزارش بلاغ؛ حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی استان، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان می‌بایست برنامه‌های ادارات کل جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در برنامه عملیاتی رشد اقتصادی استان به‌صورت مستمر پیگیری و نظارت نماید.

وی افزود: این دستگاه ها موظف هستند گزارش نظارتی خود را در جلسات ستاد رشد اقتصادی استان ارائه نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری جهشی در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در برنامه‌های استان و ضرورت تحرک فزاینده در تحقق آن‌ها می‌بایست در بدنه مدیریتی و کارشناسی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان‌ها تبدیل به یک گفتمان شود.

خیریان‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیرعامل سازمان کشتیرانی قول مساعد تخصیص 3 کشتی به بندر امیرآباد را داده است؛ لذا در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.

وی عنوان کرد: طرح توانمندسازی 500 روستا در دستور مدیریت ارشد استان و جهاد کشاورزی قرار دارد و نسبت به تعیین برش روستاهای هدف می‌بایست اقدام لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، متذکر شد: در این راستا، تخصص‌های هر روستا و محصولات برندینگ روستاهای هدف می‌بایست به فرمانداران اعلام گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴