تاریخ انتشارجمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۶۶۵۱۶
نماینده ولی فقیه در مازندران به گلایه مندی باغداران و کشاورزان استان مازندران اشاره کرد و خواستار روند تسهیل صادرات محصولات باغی و کشاورزی استان شد.
۰
plusresetminus
روند صادرات محصولات کشاورزی مازندران تسهیل شود/لزوم ورود استاندار برای رفع دغدغه باغداران
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران با اشاره به فرموده امام صادق(ع) اظهار کرد:‌ يا مَعْشَر الشِّيعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَينا کونُوا لَنا زَيْناً وَ لا تَکونُوا عَلَيْنا شَيْناً شیعیان به اهل بیت منسوب هستند باید به گونه ای رفتار کنند که موجب افتخار و زینت ائمه اطهار(علیهم السلام) باشد.

 نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه اگر تقوا پیشه کنیم رفتار ما یقینا موجب زینت اهل بیت (علیهم السلام) خواهد بود، گفت:‌ خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوا پیشه کردن توصیه می کنم.

 وی ضمن گرامیداشت یاد و نام میرزا کوچک خان جنگلی، افزود: حرکت در مسیر این بزرگان دینی و ملی موجب سعادت انسان می شود.

امام جمعه ساری به روز معلول اشاره کرد و گفت: جامعه به ویژ] دستگاه های اجرایی باید وظایف انسانی و قانونی خود را نسب به جامعه معلولین ادا کنند.

وی به روز قانون اساسی اشاره و بیان کرد: محتوای قانون اساسی دینی و قانونی است و اگر کسی به بعد دینی قضیه ای اعتراض دارد باید لااقل به بعد قانونی آن احترام بگذارد.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه رعایت قانون در هر کشوری الزامی است،‌ گفت:به طور نمونه رعایت حجاب قانون است و باید از آن پیروی کرد.

محمدی لائینی به ۱۶آذر روز دانشجو اشاره کرد و ادامه داد: رویکرد ۱۶آذر رویکرد ضد آمریکایی است و باید این جایگاه تبیین و ترویج شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مدافع امنیت احمد صالحی اشاره و بیان کرد: این شهید والامقام جوانی زیبنده و شایسته بوده اند و فقدان این جوانان توانمند و انقلابی رنجر آور است.

محمدی لائینی به گلایه مندی باغداران و کشاورزان استان مازندران اشاره کرد و خواستار روند تسهیل صادرات محصولات باغی و کشاورزی استان شد.

وی با بیان اینکه حساب اغتشاشات از مطالبات جداست و مسئولین باید پاسخگوی مطالبات باغداران و کشاورزان باشند، گفت: استاندار مازندران برای رفع دغدغه باغداران و کشاورزان استان ورود کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما