مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

نگاه ما به جامعه ایثارگری عزت‌مندانه است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۶۶۴۹۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: نگاه ما به جامعه ایثارگری عزت مندانه است و هر خدمتی که به ایثارگر داده می شود تکریم به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار قرار دارد.
۰
plusresetminus
نگاه ما به جامعه ایثارگری عزت‌مندانه است
 به گزارش بلاغ، سعید کهن سال طی گفت و گویی با اشاره به عملکرد مرکز مراجعات و پاسخ گویی به ایثارگران مازندران، اذعان داشت: در هشت ماه اول سال جاری 82 هزار و 272 مورد خدمات در موضوعات مختلف توسط جامعه معزز ایثار گری با مرکز مراجعات و پاسخ گویی بنیاد استان صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: 19 هزار و 977 مورد مربوط به اطلاع رسانی جامعه هدف به صورت راهنمایی، پیگیری درخواست ها و ... بوده است، همچنین 12 هزار و 676 مورد ارتباط توسط خانواده های معظم شهدا،جانبازان و آزادگان از طریق تلفن 1616 انجام شد.

این مسئول با اشاره به رویکرد بنیاد در امر خدمت رسانی به ایثارگران عزیز، اضافه کرد: از ابتدای امسال 22 هزار و 72 خدمت در حوزه های مختلف خدمات رسانی در سیستم ثبت شد، همچنین 25 هزار و 547 مورد از این خدمات از طریق سامانه الکترونیکی سایت ایثار بوده است.        
    
کهن سال در ادامه با اشاره به اجرای طرح رزمایش دیدار با 10 هزار و 400 خانواده شهید استان در 29 شهریور ماه امسال، اظهار کرد: این دیدار ها که با نگاه تکریم و احصاء مشکلات با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشارکت لشکر 25 کربلا و استانداری مازندران در سطح استان در یک روز انجام گرفت، تمامی درخواست های این عزیزان جهت پیگیری و رسیدگی در بحث خدمت رسانی در سیستم مرکز مراجعات و پاسخ گویی به ایثارگران ثبت شد.

این مسئول با اشاره به دامنه گستره فعالیت مرکز مراجعات در درون و بیرون بنیاد شهید، اذعان داشت: مرکز مراجعات و پاسخ گویی به ایثارگران مازندران علاوه بر اینکه پاسخگویی و پیگیری ثبت درخواست های ایثارگران را بر عهده دارد، برگزاری میز خدمت در بنیاد های تابعه مازندران، مصلای جمعه، دستگاه ها (با توجه به سفر اخیر مشاوران وزرا در امور ایثارگران ) و ... را در برنامه کاری خود دارد.

کهن سال اظهار کرد: ملاقات عمومی روزهای سه شنبه هر هفته در قالب دیدار چهره به چهره با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در مراجعات و پاسخ گویی به ایثارگران مازندران انجام می شود، نگاه ما به جامعه ایثارگری عزت مندانه است و هر خدمتی که به ایثارگر داده می شود تکریم به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴