معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

رسالت سنگینی در جنگ روایت‌ها داریم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۶۶۴۷۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید اینکه در جنگ روایت ها رسالت سنگینی داریم، گفت: دشمن در صدد تغییر ذائقه نسل جوان است و تلاش می کند تا آنها را از معنویت تهی کند.
۰
plusresetminus
رسالت سنگینی در جنگ روایت‌ها داریم
به گزارش بلاغ؛ روح الله سلگی در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در بیمارستان شمال آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه تقارن روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س) وظیفه‌ی سنگین این شغل است، اظهار کرد: در طول تاریخ نگاه به جامعه زنان با افراط و تفریط بوده است، حقوق زن را وسیله تبلیغاتی خود قرار می دهند،به خصوص در دو دهه گذشته که بیشتر شده است.

 وی با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ زنی جایگاهش به اندازه حضرت زینب س در اسلام نبوده است، عنوان کرد: حضرت زینب (س) به عنوان روایت گر برجسته کربلا، توانست در دل تاریخ و نسل به نسل انتقال دهد، کربلا یک اتفاق برای سرنگونی یزید نبود، بلکه تحول برای کل بشریت و نه‌تنها اسلام بوده است، روایت گری حضرت زینب س این مسیر را تغییر داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران صبر و شکیبایی حضرت زینب (س) را یکی از درس های بزرگ در تراژدی کربلا خواند و افزود: بانویی که ۱۸ نفر از خانواده اش در میان چشمانش پرپر شدند، اما باصلابت تمام‌تر گفت جز زیبایی ندیدم و با صلابت ایستاد.

وی با تاکید اینکه در جنگ روایت ها رسالت سنگینی داریم، خاطرنشان کرد: دشمن در صدد تغییر ذائقه نسل جوان است، تلاش می کند تا آنها را از معنویت تهی کند، در این جنگ سراسر دروغ رسانه های بزرگترین جنگ عصر مدرن هستیم که باید نقش زینبی خود را به درستی ایفا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران شهدای مدافع حرم را شهدای همه آحاد مردم خواند و اظهار کرد: منافقین که ۱۷ هزار شهید از مطهری ها، بهشتی ها و جوانان زیادی را ترور کردند، امروز نسخه دموکراسی تجویز میکنند، اما ما حاج قاسم ها داریم که برای تمام آحاد مردم نه فقط قشر مذهبی جان خود را تقدیم می کنند تا همه شاد باشند.

 وی ادامه داد: تیم ملی را تخریب می کنند و این یکی از پروژه‌هایی که تقسیم کار شده است و در این راستا میلیاردها دلار هزینه می شود.

سلگی تیم ملی را ملیت و هویت ما دانست و تصریح کرد: زیرساخت های فکری ما را مورد هجوم قرار میدهند و تیم ملی که نشانه انسجام  و از جای جای ایران است را مورد هجوم قرار می دهند.

وی تصریح کرد: ریشه های هویتی ما را تخریب میکند تا ما را بی هویت شویم، نمونه ان در امل، نوجوان بیگناه را مورد هدف قرار دادند برای اینکه ایجاد ناامنی می‌کنند، می‌خواستند کشته سازی صورت گیرد، اما ترور شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲