تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۶۶۴۶۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از معادن زغال سنگ شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه بزرگ‌ترین شرکت معدنی شمال کشور بازدید کرد.
۰
plusresetminus
بازدید سر زده دادستان مرکز مازندران از معادن زغال‌سنگ و ذوب آهن سوادکوه
محمد کریمی دادستان مازندران در این بازدید با بیان اینکه  به دلیل عدم همراهی افرادی بخواهد کار تولید متوقف شود به هیچ عنوان پذیرا نیستیم، اظهار کرد: کار تولید به هیچ عنوان نباید متوقف شود. 

وی افزود: دستگاه‌ها و ادارات نباید در کار تولید مانعی ایجاد کنند، بلکه باید مانع‌زدایی کنند، اغلب ما می‌بینیم تولیدکنندگانی همچون شرکت زغال سنگ ذوب آهن سوادکوه با تولید موادمعدنی زغال سنگ در استان مازندران به عنوان بزرگ‌ترین شرکت معدنی در راستای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان با تلاش کارگران در حال انجام رسالت تولید هستند.

دادستان عمومی و انقلاب استان تاکید کرد: باید دستگاه‌ها و ادارات در جهت افزایش تولید مواد معدنی برای صنعت فولاد کشور و افزایش حداکثری رفاه کارگران بر سر معادن همراهی کنند.   

وی گفت: همه مسؤولان باید در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب کوشا باشند و دغدغه معظم له در خصوص تولید نیز سرلوحه کار مدیران اجرایی در مواجه با شرکت‌های تولیدی باشد. 

به بازدید محمدی رئیس  دادگستری و خانلری دادستان سوادکوه با هیأت همراه از کارگاه استخراج و پیشروی معدن زغال سنگ، دیدار با کارگران و مجموعه‌های رفاهی سر معادن شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه با حضور پاکزاد رئیس هیأت مدیره و مهندس مرادی سرپرست مدیریت عامل برگزار شد. 

پایان پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جنگلبان
جناب آقای دادستان
متاسفانه مشکل بیشتر بهره برداران معدن خارج کردن ماده معدنی و در آمد بیشتر است جناب رییس با چه قیمتی با تخریب جنگل و مرتع ؟
شما فقط استخراج مواد معدنی را دیدید سوال کردید نخاله های آن کجا تخلیه میشود ؟حدود 90درصد آن در عرصه های جنگلی تخلیه شده و با عث خشک شدن درختان میشود پس نیاز بود که به مدیران آنها در خصوص نحوه برداشت با اصول فنی و بهداشتی تکید می کردید.
سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰