نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

مجلس یازدهم رفاه پرستاران را به صورت جدی پیگیر است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۶۶۴۶۱
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تبریک ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار ، گفت : با توجه به مجاهدگران عرصه سلامت بویژه در ایام شیوع ویروس کرونا ،مجلس بدنبال ارتقاء وضعیت معیشتی این قشر زحمت کش است .
۰
plusresetminus
مجلس یازدهم رفاه پرستاران را به صورت جدی پیگیر است
به گزارش بلاغ، علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت پرستار دشت کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای مدافع سلامت ، اظهار کرد: مجلس  دغدغه معیشت و رفاه پرستاران را به صورت بسیار جدی دنبال می کند و قانون تعرفه گذاری خدمات پزشکی ویژه کادر درمان به تنهایی نمی تواند مشکلات معیشتی و رفاهی این قشر زحمت کش و مظلوم را حل کند.

وی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه مجلس، دولت و وزارت بهداشت و درمان در راستای حل مشکلات معیشتی جامعه پرستاری، افزود: هم افزایی میان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه و دولت در جهت بهبود معیشت پرستاران می تواند بسیار مفید واقع شود و مجلس سیزدهم برای این اقدام دغدغه مند و مصمم است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مجاهدت های خالصانه و بی منت جامعه پزشکی و پرستاری در ایام شیوع ویروس کرونا ، تاکید کرد : بزرگترین مدال افتخار جامعه پرستاری قدر دانی رهبری معظم انقلاب ( مدظله العالی ) از این جامعه زحمت کش است و دیگر مسئولین اجرایی کشور هم باید قدر این مجاهدت ها را بدانند .

بابایی کارنامی در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان مدافع سلامت بویژه شهدای این راه در مازندران و مرکز استان خاطر نشان کرد: جامعه پرستاری کشور همیشه مورد تکریم و‌ توجه مردم عزیز ایران اسلامی هستند و در راستای سلامت جامعه مجاهدانه تلاش می کنند و این جانفشانی ها بر هیچ یک از آحاد و اقشار جامعه پوشیده نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲