تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۶۶۴۳۹
نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به 7 وزیر نکاتی را گوشرد کرد.
۰
plusresetminus
تذکرهای نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس به 7 وزیر
به گزارش بلاغ، علی بابائی کارنامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانیم و همه دولتمردان و باید سران قوا تابع محض ولی فقیه زمان باشند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری افزود: آقای ضرغامی شما وزیر فرهنگ، کشور یا امور خارجه نیستید، شما به جای فرافکنی در گفتمان‌سازی انحرافی به شرح وظایف خود عمل کنید. شما وزیر گردشگری هستید و احساس می‌کنم فراموش کردید وزیر کدام وزارتخانه هستید.

بابائی کارنامی در تذکری به وزیر نیرو به دلیل عدم تعیین تکلیف سد حوزه انتخابیه خود افزود: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم تبدیل وضعیت کامل نیروهای نهضتی و حق‌التدریسی و پیش دبستانی‌ها و عدم اجرای دقیق رتبه‌بندی معلمان را مورد توجه قرار دهد. آقای وزیر قانون را اجرا کنید زیرا شما نباید سلیقه خود را در رتبه‌بندی معلمان مدنظر قرار دهید.

این نماینده مرد در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر نفت گفت: اعمال محدودیت سوخت گازوئیل برای ماشین‌های سنگین مشکل‌ساز شده است، آقای وزیر مگر در این کشور زندگی نمی‌کنید زیرا حتی سوخت آزاد نیز وجود ندارد؛ در این میان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چه کاره است، لذا شما باید پاسخگو باشید؛ کشاورزان مازندرانی و دیگر افرادی که ادوات سنگین دارند برای کار کردن دچار مشکل هستند.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی افزود: آقای وزیر مشکل باغداران را چه کسی باید حل کند، شما دوست خوب ما هستید، اگر در این خصوص کاری انجام ندهید اقدام دیگری خواهیم کرد.

بابائی کارنامی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: شما در داخل این کشور زندگی نمی‌کنید؟ مشکل گرانی و کمبود دارو را چه کسی باید مدیریت کند. احساس می‌کنم شما جای دیگری زندگی می‌کنید یا پشت صحنه جنابعالی را افراد دیگری مدیریت می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر امور خارجه بیان کرد: از دیپلماسی اقتصادی شما چه خبر؟ شما کجای کار هستید و آیا در این کشور زندگی می‌کنید، باید پاسخگو باشید و بدانید ما نماینده ملت هستیم و باید بدانیم برجام چه خواهد شد.

وی در تذکری خطاب به وزیر تعاون پیرامون عدم مدیریت در بخشودگی جرائم کارآفرینان به تأمین اجتماعی تصریح کرد: آقای وزیر بالاخره در این کشور فعالان اقتصادی به تأمین اجتماعی بدهکار هستند لذا این جرائم را چه کسی باید مدیریت کند؛ آیا سران قوا، شورای هماهنگی اقتصادی، کمیسیون اقتصادی مجلس و ... ؟ باید برای رفع مشکلات جوانان مملکت فعالیت شود زیرا آنها منتظر ساز و کار حمایت از تولید و اشتغال هستند؛ همچنین باید از تورم جلوگیری شود.

پایان پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما