معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

مدیران باید با پیگیری جدی روند توسعه مازندران را شتاب بخشند

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۶۶۴۳۶
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مدیران استان باید با پیگیری وظایف کلیدی خود در حل چالش‌های بنیادی، روند توسعه استان را شتاب بخشند.
۰
plusresetminus
مدیران باید با پیگیری جدی روند توسعه مازندران را شتاب بخشند
به گزارش بلاغ، روح الله سلگی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران افزود: عدالت محوری و کار جهادی و انقلابی رویکرد بارز دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به مشکلات عمده کشور ادامه داد: به رغم وجود مشکلات فراوان در کشور اما وضعیت بحرانی نیست و ما به سوی قله حرکت می‌کنیم و دولت سیزدهم با رویکرد حل المسایلی و جهادی امید را بین مردم کشور زنده کرد.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: دستیابی به رشد اقتصادی در گرو عزم و اراده جهادی و انقلابی مدیران و فعالان اقتصادی است.

وی با اشاره به جهش قابلیت‌های مؤثر اقتصادی مازندران افزود: در یکسال گذشته با تلاش جهادی استاندار مازندران روند سیاست‌های پیشرفت اقتصادی و فرهنگی این استان اصلاح شد.

سلگی گفت: با هماهنگی استاندار مازندران زمینه رشد فعالیت‌های تجاری این استان با همسایگان حوزه خزر فراهم شد و مدیران باید با پیگیری وظایف کلیدی خود در حل چالش‌های بنیادی، روند توسعه استان را شتاب بخشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: مردم فهیم و قدر شناس دیار علویان شایسته خدمت و تکریم هستند و مدیران استانی بر اساس چگونگی نقش آنها در روند توسعه و خدمت رسانی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴