کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

مدیران باید با پیگیری جدی روند توسعه مازندران را شتاب بخشند

8 آذر 1401 ساعت 9:23

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مدیران استان باید با پیگیری وظایف کلیدی خود در حل چالش‌های بنیادی، روند توسعه استان را شتاب بخشند.


به گزارش بلاغ، روح الله سلگی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران افزود: عدالت محوری و کار جهادی و انقلابی رویکرد بارز دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به مشکلات عمده کشور ادامه داد: به رغم وجود مشکلات فراوان در کشور اما وضعیت بحرانی نیست و ما به سوی قله حرکت می‌کنیم و دولت سیزدهم با رویکرد حل المسایلی و جهادی امید را بین مردم کشور زنده کرد.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: دستیابی به رشد اقتصادی در گرو عزم و اراده جهادی و انقلابی مدیران و فعالان اقتصادی است.

وی با اشاره به جهش قابلیت‌های مؤثر اقتصادی مازندران افزود: در یکسال گذشته با تلاش جهادی استاندار مازندران روند سیاست‌های پیشرفت اقتصادی و فرهنگی این استان اصلاح شد.

سلگی گفت: با هماهنگی استاندار مازندران زمینه رشد فعالیت‌های تجاری این استان با همسایگان حوزه خزر فراهم شد و مدیران باید با پیگیری وظایف کلیدی خود در حل چالش‌های بنیادی، روند توسعه استان را شتاب بخشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: مردم فهیم و قدر شناس دیار علویان شایسته خدمت و تکریم هستند و مدیران استانی بر اساس چگونگی نقش آنها در روند توسعه و خدمت رسانی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند.


کد مطلب: 466436

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466436/مدیران-باید-پیگیری-جدی-روند-توسعه-مازندران-شتاب-بخشند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com