کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان باید گره‌گشای کار مردم باشند

7 آذر 1401 ساعت 23:01

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید بازخورد یادواره های شهدا در بطن جامعه و محل خدمت و زندگی افراد ملموس باشد، گفت: باید گره گشای کار مردم باشیم چرا که این خواست شهداست.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ضمن ادای احترام به مقم شامخ هشت شهید بانک صادرات استان مازندران، گرامیداشت هفته بسیج و ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س)، اظهار کرد: حضرت زینب(س) به حق پرستار نمونه بودند.

نماینده ولی فقیه درمازندران برلزوم حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و اندیشه های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: حضرت زینب (س) به بهترین نحو ممکن دستاوردهای قیام عاشورا را حفظ و انتقال دادند.

محمدی لائینی در ادامه سخنانش به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: روایتگری دستاوردهای دفاع مقدس و بیان ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین شیوه مقابله با تهاجم دشمنان انقلاب است.

وی با بیان اینکه اگر جهاد تبیین نباشد دشمنان انقلاب با تبلیغات سوء جای حق و باطل و جای شهید و جلاد را عوض می کنند، ادامه داد: حضرت زینب(س) در زمینه پرستاری و حفظ و نشر ارزش های قیام امام حسین(ع) نمونه تمام عیار بودند.

محمدی لائینی به جنایات منافقان و تجزیه طلب ها در ایران به ویژه تهران اشاره و بیان کرد: ۱۷هزار ترور کور نیز برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام دادند و خود را طرفدار حقوق بشر می دانند.

وی با بیان اینکه روایتگری حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) روایتگری از صحنه قیام عاشوراست که خودشان شاهد قیام حضرت سیدالشهدا(ع) بودند، گفت: اینجا انسان متوجه فلسفه به همراه داشتن خانواده امام حسین(ع) در صحنه کربلا می شویم. رسالت این همراهی همان حفظ و نشر اهداف قیام عاشورا بوده است.

 محمدی لائینی برلزوم حفظ و نشر آثار و اندیشه های شهداف ایثارگران، جانبازان و آزادگان تاکید کرد و افزود: گسست نسلی یعنی اینکه نسلی برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی از جان خود بگذرند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بایستند اما نسلی بدون مرور و بازخوانی این دستاوردها با ضد انقلاب همراهی کنند.

 وی بر لزوم بازخوانی اسناد لانه جاسوسی تاکید کرد و گفت‌:باید در کتاب های درسی جنایت های آمریکا و انگلستان بازگو و تبیین شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان باید به همت خانواده های معظم تبیین و ترویج شود، افزود: اینکه بانک صادرات برای معرفی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این بانک هر ساله یادواره برگزار می کند اقدامی شایسته تحسین است و در کنار این مراسم ها باید به حفظ و نشر سیره  اندیشه های شهدا نیز توجه شود.

وی با تاکید براینکه باید بازخورد یادواره های شهدا در بطن جامعه و محل خدمت و زندگی افراد ملموس باشد، گفت: باید گره گشای کار مردم باشیم چرا که این خواست شهداست.

محمدی لائینی اضافه کرد: انس با قرآن، اقامه نماز، حفظ عفاف و حجاب، خلال خواری، چشم پاکی و دست پاکی، تکریم ارباب رجوع،‌نوع دوستی، یاد مرگ، احترام به حقوق دیگران و ... باید خروجی یادواره های شهدا باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466425

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466425/مسئولان-باید-گره-گشای-کار-مردم-باشند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com