رئیس کمیته اموزش فدارسیون والیبال کشور اعلام کرد؛

رشد والیبال ایران همگام با جهان/مازندران قطب بازیکن‌سازی والیبال است

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۶۶۴۲۴
رئیس کمیته اموزش فدارسیون والیبال کشور گفت: میتوان با داشتن تفاهم‌نامه با مراکز علمی و دانشگاه معتبر که در استان مازندران وجود دارد، علاوه بر اینکه قطب مهمی در بازیکن سازی است، بتوانیم در زمینه های علمی و آکادمیک هم نقش والیبال استان مازندران را تقویت کنیم.
۰
plusresetminus
رشد والیبال ایران همگام با جهان/مازندران قطب بازیکن‌سازی والیبال است
به گزارش بلاغ؛جواد مهرگان، رئیس کمیته اموزش فدارسیون والیبال کشور در شروع دوره مربیگری سطح یک بین المللی والیبال که در آمل در حال برگزاری است اظهار کرد: در کمیته آموزش فدراسیون سعی می کنیم با توجه به رشد والیبال در جهان و تحولاتی که در زمینه های مختلف به وجود آمده چه در زمینه طراحی تمرین، چه در مبحث روانشناسی و امادگی ذهنی بازیکنان و مربیان سعی می کنیم برنامه مان را به روز کنیم؛ چرا که اگر طبق تحولات پیش نرویم جبران آن بعداً خیلی سخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین المللی مان را با مربیان مطرح جهان حفظ کردیم، عنوان کرد: مدرسین برتر جهان تبادل اطلاعات داشته باشیم و از فرهنگ های والیبالی مختلف نه فقط از یک کشور بلکه در کلاس ها از کشورهای مختلف این دوره  آقای آخار چشم از کشور ترکیه کلاس قبلی مربی از آلمان، از اسلوواکی از بلژیک، از یونان و از کانادا را دعوت کردیم و سعی می‌کنیم همه جای دنیا را رصد بکنیم و آنچه می تواند به مربیان کمک کند، در اختیارشان بگذاریم.

رئیس کمیته اموزش فدارسیون والیبال کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم به سطح  اول جهان برسیم باید نگرش مان سطح اول جهان باشد، به همین خاطر در اکثر کلاس ها تمرکزمان این است که بتوانیم مربیانی با نگرش سطح اول و درجه یک پرورش دهیم و بعد آن بقیه چیزها نشات می‌گیرد.

وی با تاکید اینکه به دنبال تخصصی شدن کلاس ها هستیم، خاطرنشان کرد: از ۱۲ جلسه، سه جلسه مربوط به آماده سازی ذهنی و راجع به نگرش است، همچنین به دنبال تخصصی سازی کلاس ها هستیم، برای مربیان پیشرفته یک کلاس، برای مینی والیبال یک کلاس مجزا،  آماده‌سازی جسمانی و برای سطح متوسط کلاس  های جداگانه وجود دارد.

 مهرگان این دوره را بین المللی خواند و افزود: این کلاس کاملا تخصصی است و سوالات تماما انگلیسی خواهد بود، هرچند سخت است اما باید مربیان به این سطح برسند.

وی به اهمیت مربیان با کیفیت تاکید کرد و ادامه داد: بیشتر از اینکه تعداد مربیان مهم باشد، اینکه کیفیت مربیان را بالا ببریم، نگاهمان به تعداد نیست، به این است که عمیق شویم.

 رئیس کمیته اموزش فدارسیون والیبال کشور والیبال را در کشور ما پویا و قابل رشد دانست و اظهار کرد: امل همیشه جز شهرهای پیشرو و موثر بوده است و بازیکنان و مربیانی خوبی دارد، چیزی که بیش از پیش در شهرستان آمل و استان مازندران نیار  است، به طور کلی در زمینه تربیت مدرس است.

وی ادامه داد: میتوان با داشتن تفاهم‌نامه با مراکز علمی و دانشگاه معتبر که در استان مازندران وجود دارد، علاوه بر اینکه قطب مهمی در بازیکن سازی است، بتوانیم در زمینه‌های علمی و آکادمیک هم نقش والیبال استان مازندران را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴