بررسی مشکلات مازندران با حضور معاون اول رییس جمهور؛

مخبر: دولت برای توسعه کشاورزی و زیرساخت‌های گردشگری مازندران عزم قاطع دارد

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۶۶۴۱۶
اهم مسائل و چالش های توسعه مازندران در دیدار اعضای مجمع نمایندگان این استان با معاون اول رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
۰
plusresetminus
مخبر: دولت برای توسعه کشاورزی و زیرساخت‌های گردشگری مازندران عزم قاطع دارد
به گزارش بلاغ، اهم مسائل و چالش های توسعه مازندران در دیدار اعضای مجمع نمایندگان این استان با معاون اول رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار ۲ساعته که امروز با حضور استاندار مازندران در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دکتر مخبر با اشاره به ظرفیت های پایدار مازندران در مسیر توسعه گفت : دولت سیزدهم تلاش دارد تا از قابلیت های مهم مازندران در حوزه های مختلف بهره برداری کند.

معاون اول رئیس جمهور مازندران را استانی با ظرفیت نخبگانی توانمند و استعدادهای سرشار دانست وافزود: جوانان ونخبگان مازندران برای شتاب بخشی به روند توسعه این استان وارد عمل شوند.

مخبر با اشاره به نظام مسائل مازندران بویژه در حوزه کشاورزی و گردشگری خاطر نشان کرد: دولت برای توسعه کشاورزی و زیر ساخت های گردشگری مازندران عزم قاطع دارد.

وی با اشاره مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران و تصویب ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار افزود: این اعتبار درچارچوب برنامه قوی اقتصادی، عمرانی و فرهنگی بصورت سنواتی هزینه خواهد شد.

کمال علیپور رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز با تشریح کمبودها و نیازهای این استان خواستار برنامه ریزی دقیق دولت برای حل چالش های اساسی این استان شد.

وی با اشاره به روند مثبت همگرایی مسئولان مازندران اظهار امیدواری کرد با پشتیبانی دولت زیرساخت‌های زیربنایی و خدماتی این استان در بخش های گوناگون ارتقا یابد.

در ادامه هریک از اعضای مجمع  نمایندگان مازندران در گزارشی از مشکلات و پیشرفت پروژه ها و طرح های توسعه حوزه انتخابیه خود، پیشنهادها و برنامه های اصلاحی برای برون رفت از تنگناهای مربوطه را ارائه کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما