کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور:

مکتب بسیج فتنه‌گری دشمنان را نابود می‌کند

7 آذر 1401 ساعت 8:43

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نورگفت:دشمنان بدانند که اگر فتنه‌گری آن‌ها ادامه پیدا کند این مکتب بسیج است که آن ‌ها را نابود می‌کند، همانطور که در عراق و سوریه و یمن نابود شدند.


به گزارش بلاغ، سید نعمت اسدی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با قدردانی از زحمات بسیجیان و مردم ولایتمدار شهرستان نور در جمع بسیجیان اظهارکرد: روز بسیج مستضعفین با هدایت‌های امام انقلاب از امدادهای غیبی انقلاب اسلامی بود و امروز ترس دشمن از هدایت‌گری رهبری بیشتر از ترس از موشک‌ها است.

وی با اشاره به حکمرانی رهبری گفت: این حکمرانی از جنس الهی است که از ابتدای اسلام تاکنون مستضعفین جهان منتظر این حکمرانی بودند و دشمن امروز از این حکمرانی و مکاتبی از جنس عاشورا، بسیج، امامین انقلاب، سردار دلها و ... می‌ترسد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به اینکه بسیج طلایه دار این مکتب است، بیان‌کرد: دشمن می‌داند اگر ولی امر مسلمین به افول دوران غرب اشاره کرده است فقط در گفتن نیست بلکه در عمل است.
 
اسدی با اشاره به اینکه نقش نوین جهانی در مکتب بسیج نهادینه شد، افزود: امروز دشمن منزوی شد و با رصدهایی خود می‌داند دوران افول آن فرا رسید و تلاش می‌کند با همه هجمه‌ها در تشکیل تمدن اسلامی توقف ایجاد کند و حتی در بازی‌های جام جهانی نیز طراحی‌های سیاسی و ... می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه در کشورهای اروپایی بیش از ۷ میلیون نفر از زنان و مردان به اسلام پناه آورده‌اند، یادآورشد: اگر عده‌ای از جوانان در جریان ناآرامی‌ها با طراحی‌های همه جانبه دشمن در عرصه فضای مجازی، رسانه و جنگ تجزیه طلبی و ..‌ غفلت کردند اما کار دشمن سبب بیداری و توجه بیشتر ما به این حوزه‌ها شد و مطمئن باشید وعده الهی محقق می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به توطئه دشمن در سیستان و بلوچستان تأکیدکرد: دشمن هفت حزب تجزیه طلب را در مرزهای ایران انسجام داد و ۳۵۰۰ داعش را در منطقه شرق برای حمله به ایران آماده کرد که با عملکرد انقلابی مردم سیستان و بلوچستان و تدبیر رهبری توطئه دشمنان نقش بر آب شد.
 
اسدی با اشاره به اینکه انقلاب پشتوانه امام زمان دارد، خاطرنشان‌کرد: دشمن دو سال برای انسجام همگانه برنامه‌ریزی کرد و با تمام توان تلاش کرد تا در داخل ایران براندازی انسجام یافته فراهم کند اما کل هیمنه دشمن زیر سوال رفت و امروز دشمنان با این طراحی‌ها زمینه حکمرانی جهانی را با دستان خودشان برای ما فراهم کردند.
 
وی با بیان اینکه دلسوزان انقلاب و نظام در مسابقات ورزشی با چشمان گریان قدم برمی‌دارند، بیان‌کرد: ما مشتاق تمدن اسلامی و ظهورهستیم و در مکتب امامین انقلاب و بسیج می‌دانیم در کمتر از چند سال بر اساس تجارب آیات و احادیث این انقلاب زمینه‌ساز ظهور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نوربا اشاره به اینکه در طول دو ماه فتنه سازی دشمنان، بسیج با دستان خالی و با انگیزه هدایت‌گری وارد میدان شد، اظهارکرد: در جنگ‌های شناختی و ترکیبی و فتنه‌های همه جانبه با هزینه‌های ۱۶ میلیونی برای هر خانواده ایرانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دشمنان فکر کردند از زنان برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌توانند بهره ببرند اما زنان با غیرت، مومن و انقلابی ما کسانی هستند که در میدان‌های مختلف و بزرگ حضور پررنگ و تأثیرگذاری داشتند.
 
اسدی افزود: شهرستان نور در مدت ناآرامی‌ها از پنج درصد ظرفیت بسیج استفاده کرد و دشمنان بدانند که اگر فتنه‌گری آن‌ها ادامه پیدا کند این مکتب بسیج است که آن ‌ها را نابود می‌کند، همانطور که در عراق و سوریه و یمن نابود شدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466404

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466404/مکتب-بسیج-فتنه-گری-دشمنان-نابود-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com