تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۶۶۴۰۳
بی اعتنایی نسبت به خواسته به حق عامه مردم که منتخبین شورا را وارد ساختمان پارلمان شهری کردند، باید مورد پیگیری قضایی و مدیران ارشد مربوطه قرار گیرد تا هم انجام افعال غیر حرفه‌ای و خلاف اخلاق و هم، ترک فعل‌های خسارت‌بار مورد پیگیری قرار گیرند تا حقوق مردم تضییع نشود و جرائم مجال بروز و گسترش نیابند.
۰
plusresetminus
ضرورت جلوگیری از بی‌تقوایی در شوراها
به گزارش بلاغ، جلسه استیضاح شهردار جویبار، که با حضور معتمدین و اصحاب رسانه برگزار شد، از حواشی به دور نبود و پیش از شروع جلسه طبق آنچیزی که خبرنگار بـلاغ در صفحه شخصی خود منتشر کرده بی اخلاقی‌هایی صورت گرفت که خبرنگار ما ماجرا را این‌گونه در صفحه شخصی خود تعریف می‌کند:

(چند روز قبل جلسه استیضاح شهردار جویبار برگزار شد که حواشی‌ کمی  نداشت. قبل از شروع جلسه،فایل صوتی که توسط یکی از مدعوین جلسه ضبط شد و با پیگیری‌های صورت گرفته بدستم رسید، تنها بخشی از حاشیه‌های جلسه استیضاح بود که آقای الله بخش تبریزی نسبت به این موضوع مطلبی را در صفحه خودشان بازگو و منتشر کردند.

قطعا این صوت می‌توند روشنگر بسیاری از حرف‌ها باشد. حرفهایی مثل مهندسی جلسات، توهین و بی حرمتی نسبت به اصحاب رسانه، بی اعتنایی نسبت به خواسته به حق عامه مردم، که منتخبین شورا را وارد ساختمان پارلمان شهری کردند، عوام فریبی و تخریب دیگر عضو شورا و برهم زدن صحن علنی شورا آن هم در جلسه استیضاح شهردار توسط جناب مهندس ...،چنانچه در صوت مشخص است، و قِس علی هذا... ).

مفاد این فایل صوتی حکایت از فقدان مهم‌ترین عنصر خدمت یعنی "تقوا و اخلاص" دارد که در جمهوری اسلامی ایران، عنصر جدایی‌ناپذیر و هویت‌بخش اعمال و رفتار مسئولان است.

براستی چه مراجعی باید پس از انتخاب مردم، که می‌تواند تحت تاثیر تبلیغات و شانتاژهای انتخاباتی به غلط انجام شود، بر کار منتخبان نظارت کند تا شاهد توطئه و وقت‌کشی از سوی برخی عناصر نامطلوب نباشیم و انتظار و امید مردم با هواهای نفسانی و منافع نامشروع عده‌ای ناصادق به حراج گذارده نشود؟!.

از آنجا که پخش صوت ذکرشده نشر روحیه غیرسازنده و ویرانگر می‌باشد، از نشر آن خودداری می‌کنیم و امید داریم تا مردم و ناظران انتخابات‌ها در انتخاب و تائید کاندیداها از این پس کمال دقت و بررسی را اعمال فرمایند تا باز هم شاهد جولان بی‌تقوایی نباشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴