کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

تمام توطئه‌های استکبار با حمایت مردم و بسیج خنثی شد

5 آذر 1401 ساعت 13:31

استاندار مازندران گفت: حضرت امام با درایت توانستند در یگان های نظامی انسجام ایجاد کنند و با حمایت مردم و بسیج توطئه همه جانبه استکبار را خنثی کنند.


به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اينکه اين دانشگاه به جهت حضور مقام معظم رهبری، از قداست خاصی برخوردار است، اظهار کرد: هفتم آذر ماه سالروز حماسه بزرگ و تعیین کننده در نیروی دریایی است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی در ۷ آذر با مهم ترین عملیات نظامی خود در تاریخ فعالیت های نظامی توانستند توانمندی یگان های دریایی را به رخ دنیا بکشانند و دشمن را منزوی کنند،افزود: امروز امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی از مولفه های مختلفی شکل گرفته است و پشتوانه مردمی یکی از مهم ترین مولفه های امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی است که در دنیا بی نظیر است.

وی با تاکید بر اینکه پشتوانه مردمی این نظام مردمی متاثر از مکتب ارزشمند به ویژه مکتب تشیع است، گفت: آموزه های مکتبی جمهوری اسلامی مربوط به دوران حکومت پیامبر و اهل بیت به ویژه امام علی است.

استاندار مازندران ،مردم را یکی از مولفه های اصلی نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه دا: مردم در طول انقلاب با حمایت همه جانبه از نیروی مسلح چه در ارتش و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مردمی توانستند عزت و شرف امنیت کشور را با حضور هدفمند نیروهای نظامی در مرزهای نظامی حفظ کنند.

حسینی پور تصریح کرد: دشمن جمهوری اسلامی از ۴۳ سال گذشته تاکنون برای شکستن اقتدار ملی نظام اقدامات متنوعی را در مقاطع تاریخی انجام داده است.
وی بیان کرد: درابتدای انقلاب با فعال کردن گروهکهای وابسته به استکبار و با ترور شخصیت های مهم و انفجار مراکز استراتژیک قصد براندازی داشت اما ما در جمهوری اسلامی از تمام تهاجمات دشمن توانستیم فرصت ایجاد کردیم.

این مسوول با بیان اینکه یگان های ارتش ما با سرعت تمام خود را با ارزش های انقلاب هم سو و پیش رو کردند، متذکر شد: بعد از شکست دشمن دراقدامات تروریستی دشمن با تجهیز رژیم بعثی عملیات همه جانبه نظامی را از مرزهای غرب و جنوب شروع کرد و هشت سال دفاع مقدس دشمن همه را بر علیه نظام جمهوری اسلامی بسیج کرد.

حسینی پور افزود: حضرت امام با درایت توانستند در یگان های نظامی انسجام ایجاد کنند و با حمایت مردم و بسیج توطئه همه جانبه استکبار را خنثی کنند.

وی با بیان اينکه فرزندان مکتبی نظام بدون اینکه حتی یک وجب از خاک کشور را از دست دهند توانستند از این خاک ایران دفاع کنند و دشمن را به عقب برانند، یادآور شد: دشمن وقتی دید از این دو حلقه نتوانست نتیجه بگیرد دست به اقدامات دیگر زد و محاصره همه جانبه اقتصادی را با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در کشور در پیش گرفت.

استاندار مازندران، ادامه داد: بانک جهانی که یکی از مولودهای استکبار است تمام قد علیه جمهوری اسلامی اقدام کرد.

حسینی پور با بیان اینکه با توجه به توفیقات نظام جمهوری اسلامی در جنگ، دشمن به فکر محاصره اقتصادی افتاد اما باز هم به موفقیت نرسید و ما بعد از محاصره اقتصادی دشمن ، به سلاح های استراتژیک دست پیدا کردیم و در این محاصره توفیقات زیادی در امر تولید کسب کردیم و بخش های خصوصی توانستند ما را از بن بست خارج کنند و تهدید تبدیل به فرصت شد.

وی با بیان اينکه وقتی دشمن در فضای واقعی موفق نشر به دشمنی با فضای مجازی پرداخت،گفت: دشمن وارد میدانی شد که صفر تا صد در اختیار خودش است.
استاندار مازندران متذکر شد: در این جنگ سایبری کلید میدان جنگ در اختیار دشمن است و هر روایتی بخواهد در اذهان مردم قرار می دهد ولی اگر ما بخواهیم انجام دهیم سانسور می کند.

استاندار مازندران با اشاره به هفته بسیج گفت: ما با تفکر بسیجی توانستیم قله های موفقیت را طی کنیم.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 466362

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466362/تمام-توطئه-های-استکبار-حمایت-مردم-بسیج-خنثی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com