کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون کانون‌های خدمت رضوی:

هم‌افزایی خیران برای توسعه خدمات‌دهی به محرومان در اولویت است

5 آذر 1401 ساعت 12:57

معاون کانون های خدمت رضوی عملکرد استانهای شمالی راخوب ارزیابی کرد و گفت: باتوجه به ظرفیت فراوان دراین مناطق و طریق الرضا بودن، تلاش بیشتر برای خدمت رسانی به زائران آقا علی بن موسی الرضا (ع) و هم افزایی بیشتر از خیرین و واقفین برای کارهای خیر و توسعه خدمات‌دهی به محرومان از اولویتهاست.


به گزارش بلاغ، در نشست مدیران و دبیران ستادی و اعضای کانون های خادمیاری رضوی استانهای شمالی کشورر، مهمترین راههای توسعه فعالیتها و هماهنگی بیشتر این فعالیتها بررسی شد.

نخستین نشست دوره ای کانون های خدمت رضوی استان های شمالی کشور به میزبانی کانون خدمت رضوی استان مازندران با حضورمهدوی معاون کانون های خدمت رضوی ویعقوبی معاون خادمیاری و دبیران و معاونین خادمیاری و معاونین کانون های خدمت و مسولین دبیرخانه و نیز مسولین پایش و نظارت مومنانه استان های مازندران ، گلستان، گیلان و با هدف انتقال تجارب و ایجاد هم افزایی در مدل سازی شبکه خادمیاری در خدمت به جامعه برگزار شد.

در این نشست، معاونان و دبیران کانون های خدمت رضوی، مهمترین برنامه های اجرایی در یکسال اخیر را تشریح کردند و از برنامه های آینده گفتند.

معاون کانون های خدمت رضوی دراین نشست گفت: کانونهای استانها بعنوان رابط در شبکه خادمیاری بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند واین شبکه با استفاده از دبیرخانه های کانون، مجموعه ای از خدمات را در سراسر کشور ارائه می دهند.

مهدوی، ماموریت استانها را در راستای توانمندسازی، اشتغال و حمایت از خانواده های  بی بضاعتی دانست که دل درگرو امام رئوف دارند و نیازمند خدمت هستند.
 


وی عملکرد استانهای شمالی راخوب ارزیابی کرد و افزود: باتوجه به ظرفیت فراوان دراین مناطق  و طریق الرضا بودن،  تلاش بیشتر برای خدمت رسانی به زائران آقا علی بن موسی الرضا (ع) و هم افزایی بیشتر  از خیرین و واقفین برای کارهای خیر و توسعه خدمات دهی به محرومان از اولویتهاست.

دراین نشست، همچنین، نظم دهی، ساماندهی و گسترش فعالیتها، شناسایی و الگوسازی فعالیتهای نمونه خادمیاران، تبادل نظر درباره برنامه آینده و نیز روش های نوین جذب حداکثری علاقمندان در فعالیتهای کانونهای خدمت رضوی بررسی شد.

این نشست قرار است بصورت دوره ای ادامه یابد و مهمترین سرفصل های فعالیت کانون ها مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466359

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466359/هم-افزایی-خیران-توسعه-خدمات-دهی-محرومان-اولویت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com