تاریخ انتشارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۶۶۳۵۴
دادستان مرکز مازندران به صورت میدانی و از پیش اعلام نشده از عرصه تالاب نفتی و پره دریایی فرح آباد ساری بازدید کرد و چهره به چهره با صیادان دیدار و پای صحبت‌های آنان نشست.
۱
plusresetminus
بازدید سرزده دادستان مرکز مازندران از تالاب نفتی و پره دریایی فرح‌آباد ساری
به گزارش بلاغ؛ محمد کریمی دادستان مرکز استان ودبیر شورای حفظ بیت المال استان مازندران از تالاب نفتی و پره دریایی فرح آباد ساری بازدید  کرد ودرحاشیه این بازدید گفت: موضوع تولید و حمایت از تولیدکننده به عنوان محوری ترین عامل رشد اقتصاد کشور مورد تأکید رهبرمعظم  انقلاب و مسئولان قضایی ودر اولویت تصمیم گیری مسئولین قرار گرفت.

وی افزود:  ما نیز ابعاد مختلف حمایت از تولید داخلی را محور اصلی عملکرد خود قرارداده ایم.
 
 دادستان مرکز استان خاطرنشان کرد: با توجه به مطرح شدن درخواست پره داران فرح اباد ساری در جلسه اقتصاد مقاومتی استان با دستور رییس کل دادگستری استان، به طور نا محسوص و سرزده از مرداب نفتی پره دریایی فرح اباد ساری بازدید بعمل آمد.

شایان ذکر است دادستان مرکز استان در این بازدید  به صورت میدانی از عرصه تالاب و اراضی مربوطه بازدید و با صیادان این منطقه به صورت چهره به چهره گفتگو و پای مشکلات آنان نشست.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان پس از شنیدن درد دل صیادان در خصوص صید و کمبود ماهیان استخوانی در دریای  خزر، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با پیگیری و دستورات رئیس کل دادگستری همیشه حامی تولید کنندگان است  و مطابق قانون پیگیر مسائل این قشر زحمتکش خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴