کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این شادی، تمام نشدنی است؛

شکست سنگین پروژه «ایران‌ستیزی» توسط مردم/ وقتی‌که "تا پای جان برای ایران" در شهر عینیت پیدا کرد

5 آذر 1401 ساعت 9:14

پروژه «ایران‌ستیزی» که با گفتمان تضعیف تیم ملی ایران توسط دشمن دنبال می‌شد، در پی حضور اقشار مختلف مردم برای شادی پیروزی ایران در مقابل ولز، شکست سنگینی را متحمل شد.


به گزارش بلاغ، از پیش از آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ دستگاه رسانه‌ای دشمن با رویکردی ضدایرانی اهتمام ویژه‌ای در جهت حذف تیم ملی ایران به بهانه‌های واهی داشت و زمانی که نتوانست به این هدف شوم دست یابد، در صدد تضعیف روحیه تیم ملی ایران برآمد.

پس از باخت تیم ملی ایران در مقابل انگلستان، ید رسانه‌ای ضدانقلاب با رویکردی «ایران‌ستیز» بار دیگر خیز بزرگی در جهت ایجاد ارتباط و پیوند میان حوادث اخیر در کشور و این باخت برداشت و عناصر داخلی خود را برای ضریب دادن به این رویکرد فعال کرد.

هم‌زمان با دومین بازی گروهی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ بود که پیروزی ایران در مقابل ولز و در دقایق پایانی را همراه داشت. دشمن که حساب ویژه‌ای برای ایجاد آشوب و اغتشاش پس از پایان بازی ایران_ولز باز کرده بود و با استفاده از برخی عناصر خود به نوعی برای تحقیر تیم ملی ایران فراخوان داده بود، با حضور گسترده هواداران تیم ملی ایران در خیابان‌ها و شادی مردم از برد ایران مواجه شد که همین امر سبب شکست سنگین پروژه «ایران‌ستیزی» در قالب تضعیف تیم ملی جمهوری اسلامی ایران شد.

پس از پیروزی قاطع تیم ملی ایران در مقابل ولز، اغلب خیابان‌ها و معابر شهر مملو از شهروندانی شده بود که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به‌دست داشتند و غرق در شادی از برد قاطع ایران در مقابل ولز بودند.

نکته قابل توجه، حضور اقشار مختلف مردم در خیابان‌ها به‌منظور خوشحالی در پی برد تیم ملی ایران بود؛ به‌طوری که علاوه بر حضور طیف مذهبی جامعه در خیابان‌ها، اقشار دیگر جامعه نیز زیر پرچم ایران اسلامی گرد یک‌دیگر جمع شدند و برای برد ایران خوشحالی کردند که همین امر خط بطلانی بر پروژه «چند پاره‌سازی جامعه ایرانی» که از سوی دستگاه رسانه‌ای دشمن دنبال می‌شود، کشید.

علاوه بر حضور گسترده مردم در خیابان‌ها و معابر برای خوشحالی از برد قاطع ایران در مقابل ولز، نیروهای انتظامی و حافظان امنیت نیز که طی روزهای اخیر برای حفظ امنیت در خیابان‌ها حضور دارند، در شادی مردم شریک شدند و علاوه بر روان‌سازی معابر و تأمین امنیت برای حضور شهروندان، در کنار آن‌ها خوشحالی کردند که این امر با استقبال مردم مواجه شد و بر همین اساس برخی از شهروندان با دادن گل به مأموران انتظامی و حافظان امنیت از آن‌ها تشکر کردند.

به‌رغم گذشت چند ساعت از بازی ایران_ولز اما شهروندان همچنان در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر تهران مشغول شادی و جشن هستند؛ این در حالی‌است که دستگاه رسانه‌ای دشمن خیز بزرگی برای ایجاد آشوب و اغتشاش پس از بازی ایران_ولز برداشته بود که این پروژه نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم با هر سلیقه و دیدگاه در زیر پرچم ایران اسلامی، با شکست سنگینی مواجه شد و بر همین اساس رسانه‌های دشمن که متوجه این شکست سنگین شدند، با تغییر ادبیات خود سعی در انتساب شادی مردم از برد ایران در بازی با ولز به قشر خاصی از جامعه دارند؛ حال آنکه حضور میدانی در خیابان‌ها و معابر شهر حاکی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم و شادی همه مردم ایران در کنار یک‌دیگر دارد.

به‌نظر می‌رسد پس از شکست پی در پی پروژه‌های دشمن اعم از پروژه «کشته‌سازی»، پروژه «تجزیه ایران»، پروژه «چند پاره‌سازی جامعه» اکنون پروژه «ایران‌ستیزی» که با گفتمان تضعیف تیم ملی ایران دنبال می‌شد، متحمل شکست سنگینی شد که این شکست نیز جز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در کنار یک‌دیگر تحقق پیدا نکرد و به تعبیر دیگر امروز شعار تیم ملی، یعنی «تا پای جان، برای ایران» در جای جای شهر عینیت پیدا کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466345

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466345/شکست-سنگین-پروژه-ایران-ستیزی-توسط-مردم-وقتی-که-پای-جان-ایران-شهر-عینیت-پیدا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com