تاریخ انتشارجمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۶۶۳۳۷
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هدف دشمن در فتنه‌ها رعب و وحشت مردم است در حالی که مردم ما هیچ وقت برابر فتنه گری‌ها هراسی ندارند
۰
plusresetminus
مردم ایران هیچ وقت برابر فتنه‌گری‌ها هراسی ندارند
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر داشتن تقوای الهی و تقویت آن، یاد مرگ را سبب تقویت الهی ذکر کرد و خواستار توجه بیش از پیش به ذکر ویاد خداوند شد.

وی با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از خدمات والای پرستاران تقدیر کرد و با تجلیل هفته بسیج و سالروز تشکیل این شجره طیبه به فرمایش حضرت امام راحل مبنی بر اهمیت بسیج اشاره کرد و روز هفتم آذر و نیروی دریایی را ارج نهاد و گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب از بین رفتن نیروی دریایی عراق در مصاف با ایران شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز نیروی دریایی به توانمندی‌های بسیاری دست یافته و وضعیت آن با گذشته فرق بسیاری کرده است.

محمدی لائینی بابیان اینکه حضرت زینب (س) نماد و الگوی بسیجی تمام عیار به شمار می‌رود، اخلاص، فداکاری و گذشت این بانوی بزرگوار را نشانه روحیه و تفکر بسیجی دانست و گفت: جامعه پرستاران نیز در دوره کرونا با تفکر بسیجی حماسه‌های زیادی را خلق کردند و شهید این راه شدند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت یادوخاطره شهید مدرس از وی به عنوان بسیجی پرشور، باصلابت و مظهر مقاومت و ایستادگی برابر زورگویی‌های رضاخانی و خطوط وابسته در مجلس زمانه یاد کرد و تلاش‌های مجلسی‌ها را در راه خدمت به مردم و بازکردن گره‌هایی از مشکلات مردم قدر دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز نگاه‌ها و ذهن‌ها را عوض می‌کند از آن به عنوان سحر یاد کرد و گفت: هدف دشمن در فتنه‌ها رعب و وحشت مردم است در حالی که مردم ما هیچ وقت برابر فتنه گری‌ها هراسی ندارند.

محمدی لائینی با اظهار اینکه حضرت امام راحل باطل السحر بود، حضور مردم در صحنه را معجره حضرت امام راحل برشمرد و گفت: مردم را دست اندارکار را نظام و حکومت کرده است و حضور باشکوه مردم در عرصه‌های مختلف، باطل السحر تمامی فتنه‌ها است.

وی ادامه داد: حضرت امام راحل باطل السحرهای زیادی را از جمله حضور مردم و بسیج خلق کرد و بسیج باطل السحر تمامی فتنه‌ها خواهد بود و آشوبگران و فتنه گران بدانند اگر بسیج وارد شود، بساط فتنه گران و آشوب‌ها جمع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از نیروهای امنیتی، بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: فتنه گران همانند ساحران تلاش دارند سحرهای خود را به میدان آوردند و فتنه‌های اخیر نوعی جنگ جهانی ترکیبی است و بیش از یک میلیون فراخوان تجمع در فضای مجازی منتشر شده است و تلاش می‌کنند تا نظام مقتدر اسلامی را که به ایمان مردم متکی است از پای درآورند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰