BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - کشته سازی به روش ضدانقلاب در قائم‌شهر - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشته سازی به روش ضدانقلاب در قائم‌شهر

3 آذر 1401 ساعت 23:39

آرام مجد نامی که وی را اهل قائم‌شهر معرفی کردند و با درست کردن یک استوری بی‌نام نشان با عنوان مادر این دختر خواستند آتش احساسات مردم را شعله‌ورتر کنند تا به این بهانه با توئیترهای دروغین خود مردم را به خیایان ها بیاورند.


به گزارش بلاغ، دو روز اخیر در فضای مجازی خصوصا بستر توئیتر افراد ناشناس با انتشار تصویری از یک دختر بچه بعنوان کشته شده اغتشاشات ۳۰ آبان در شهرستان قائم‌شهر بدنبال تحریک احساسات مردم این شهرستان شدند.

#آرام_مجد نامی که وی را اهل قائم‌شهر معرفی کردند و با درست کردن یک استوری بی‌نام نشان با عنوان مادر این دختر خواستند آتش احساسات مردم را شعله‌ورتر کنند تا به این بهانه با توئیترهای دروغین خود مردم را به خیایان ها بیاورند.

اما حقیقت موضوع این است که چنین فردی در یک ماه اخیر در قائم‌شهر فوت نکرده است و اصلا روز ۳۰ آبان هیچ تجمعی صورت نگرفت که این دختر جوان کشته شده باشد و این بارهم دشمن بدنبال بازی با احساسات مردم است که با خبرهای دروغ بخواهد به هدف خود برسد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466320

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466320/کشته-سازی-روش-ضدانقلاب-قائم-شهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com