تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۴۶۶۳۱۷
همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: باید هوشیار بود و در دامی که خارج نشین‌ها برای جوانان ما پهن کردند، گرفتار نشوند.
۰
plusresetminus
جوانان مراقب توطئه‌های خارج نشین‌ باشند/همه متحد و همدل، گوش به فرمان رهبری باشیم
به گزارش بلاغ، سردار باقر باقرزاده در یادواره شهدای روستای وسطی کلا بخش دشت‌سر شهرستان آمل گفت: متاسفانه در دو ماه اخیر با دخالت‌های آشکار برخی کشور‌های استکبار و اروپایی در امورات داخلی جمهوری اسلامی وسوء برداشت‌های برخی افراد فریب خورده داخلی، شرایط کشور در موقعیت خاص قرار گرفته است.

وی افزود: کشور‌های متخاصم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ماهیت انقلاب ما را به خوبی می‌شناسند و به همین خاطر از سال ۵۷ تاکنون به دفعات وثبت شده درتاریخ درحال دشمنی و برنامه ریزی‌های وسیع برای سرنگونی نظام هستند.

فرمانده محور مقاومت با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه رشادت‌های جوانان این کشور در دوران جنگ تحمیلی شکل گرفته و زحمات و تلاش‌های شهید سلیمانی اگر نبود وضعیت کشور این نبود، تصریح کرد، دشمن هرچقدر می‌تواند، برنامه ریزی می‌کند، اما مطئمن باشد، نمی‌تواند به اهداف شوم خود دراین کشور برسد.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه ما میخواهیم حاکمیت کشور در دست خودمان باشد واین حق طبیعی هرکشوری هست که به خواست دیگرکشور‌ها احترام بگذارند، تصریح کرد: سران کشور‌های سلطه جو دنیا بدانند، با چشم چپ نمی توانند کشور ما را نگاه و از دور هر طوری که دلشان می‌خواهد مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در شرایط سخت اقتصادی در سال‌های اخیر خودتحریمی بعضی از مدیران اجرایی در زمانی که کشور به دستشان بود خیانت کردند، اما درهمین سال‌ها نگاه حاج قاسم فقط به لبان رهبری بود.

سردار باقرزاده گفت: طراحان و دشمنانی که اینقدر توطئه بر علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند می‌گویند که اگر هر کشور دیگری بود از پای در می‌امد و بدانید همه دشمنان بر علیه نظام و رهبری شمشیر را از رو بسته اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و برگزاری این یادواره‌ها با این حجم عظیم کار انگیزه می‌خواهد، افزود: شهدا همیشه درصحنه هستند و به برکت دعای خیر شهدا است که، پیروزی وتوفیقات برای ما درصحنه‌های مختلف رقم می‌خورد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ماشرمنده شهدا هستیم ونباید با رفتار‌های هیجانی بابت هر اتفاق و رویدادی کل نظام وکشور را درمقابل یکدیگرقرار دهیم، گفت: این نظام نه به آسانی به دست آمده و نه به آسانی از دست خواهیم داد و تازمانی که زنده هستیم باید پای این علم الهی باشیم و از این نظام حمایت کنیم.

سردارباقرزاده افزود: باید پشتیبان رهبری باشیم و همانند حاج قاسم چشم و گوشمان به رهبری باشد و باید از سکان دار این کشور محافظت کرد.

این یادگار دفاع مقدس تاکید کرد: بعضی‌ها از قطار انقلاب پیاده شدند و قطار این انقلاب در حال حرکت است و متاسفانه بعضی‌ها پیاده می‌شوند و عاقبت به شر می‌شوند.

وی ادامه داد: البته مشکلات وکاستی‌هایی دربخش‌های مختلف درکشور وجود دارد وباید از راه درست وقانونی به آن‌ها رسیدگی ومشکلات برطرف شود. اما اینکه برای رسیدن به برخی اهداف شوم دشمن برخی نوجوانان وجوانان با هدایت برخی سلطنت طلب‌ها اقدام به توهین به رهبری ونظام می‌شود، بی انصافی است که باید هوشیار بود و در دامی که خارج نشین‌ها برای جوانان ما پهن کردند، گرفتارنشوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما