فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

اجرای ۲۰۳ برنامه هفته بسیج در شهرستان نور

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۴۶۶۳۱۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت: امسال ۲۰۳ برنامه در هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های محلات با ۵۷ برنامه شاخص اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای ۲۰۳ برنامه هفته بسیج در شهرستان نور
به گزارش بلاغ، سید نعمت اسدی در جمع خبرنگاران با قدردانی از نگاه بصیرتی و درک عمیق مردم ولایتمدار شهرستان نور اظهارکرد: اخلاص در عملکرد مردم شهرستان بسیار تاثیرگذار بود و حضور بسیجیان در همه عرصه ها و حفظ امنیت مردم قابل تقدیر است.

وی‌گفت: بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت است و ما در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری داشتیم که در عرصه فناوری، عملکرد شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران، حاصل تفکر بسیجی بود و شهید جمشیدی، بسیجی مدافع حرم شهرستان نور که با تفکر بسیجی به این جایگاه والا دست پیدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ابلاغ اجرای سند ۱۰ ساله بسیج بیان‌کرد: شهرستان نور با رویکرد بسیجی توانست در پایگاه محله مهدوی و اسلامی، شورای تحول محله مهدوی گام‌های شایسته‌ای را بردارد و با توجه به اینکه بسیج مظهر نوآوری و جهادعلمی است شهرستان نور پس از یکسال در دولت جدید، توانست مرکز رشد و فناوری راه اندازی کند.

اسدی با اشاره به اهدای ۶ هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب پذیر در شهرستان نور یادآورشد:  بسیج با ظرفیت اقشار متخصص در تلاش است تا به صورت علمی در همه عرصه‌ها ورود پیدا کند و این شهرستان در ۲۱ قشر حرفی برای گفتن دارد و با رویکرد علمی و پژوهشی در بیان مسئله، جمع‌بندی مسائل و رفع مشکلات مردم با نگاه مردم سالاری دینی در ۴۲ شورای تحول محله و ۲۰۳ پایگاه قدم بر می‌دارد.
 
وی با اشاره به نقش مؤثر بسیج در روستاها افزود: امروز بسیج در ۹قرارگاه،کمیته‌ها و گروه‌ها در سطوح مختلف از درون سازمانی و برون سازمانی با همین رویکرد نقش آفرین است و هیئت‌های اندیشه‌ورز به صورت کامل و علمی فعال هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نوربا اشاره به فعالیت مجامع بسیج به صورت کاربردی تأکید‌کرد: مجامع بسیج شهرستان با پیشرفت‌های هسته‌های علمی و کاربردی در استان و گاهی در کشور نقش مؤثری ایفا می‌کنند و بسیاری از بسیجیان کمک‌کار در عرصه امنیت هستند و در گردان‌ها، دسته‌های رزمی، دسته‌های واکنش سریع، گشت‌های رضویون، ایست‌های بازرسی، شبکه اطلاعاتی، در عرصه فناوری و افزایش توان رزم، ستون استوار و محکم انقلاب هستند .

اسدی با اشاره به اینکه بسیج نگاه عمیق در دشمن‌شناسی دارد، افزود: امسال ۲۰۳ برنامه در هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های محلات با ۵۷ برنامه شاخص اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: پایگاه‌های مقاومت و چند پروژه و گلزار شهدا در بلده با حضور فرمانده سپاه کربلا افتتاح می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به برنامه‌های شاخص در دو محوریت حضور بسیجیان در نماز جمعه و همایش مقاومت و اقتدار در پنجم آذر بیان‌کرد: شاخص برنامه‌ها در چند محور رزمایش جهادگران فاطمی در طول هفته بسیج اجرایی می‌شود، بر پایی نمایشگاه در عرصه اقتصاد مقاومتی، جهاد تبیین و نهضت روشنگری در پایگاه‌های محلات، حوزه‌ها، ناحیه و مساجد، افتتاح خانه محروم،گلزار شهدا، پروژه‌های محرومیت زدایی و ... از برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴