کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میقات در میعاد؛

اجتماع حلقات صالحین بسیج در مصلاهای نمازجمعه سراسر کشور برگزار می شود

2 آذر 1401 ساعت 16:22

اجتماع حلقات صالحین بسیج در مصلاهای نمازجمعه یکی از برنامه‌های ثابت بسیجیان سراسر کشور در هفته بسیج است.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین احسان رضایی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین، گفت: انقلاب اسلامی امام روح‌الله، منبعث از حرکت انبیا در طول تاریخ و بر مدار ساخت و پرورش انسان کامل استوار است و بسیج به‌عنوان میقات مستضعفین و پابرهنگان، بهترین بستر برای تحقق این آرمان است.

  حجت الاسلام رضایی افزود: پرورش هزاران نوجوان و جوان با نگاه تمدنی، آشنایی آنان با مبانی اندیشه اسلامی، کمک به تقویت و بروز و ظهور شخصیت انقلابی در جوان ایرانی، کنش‌گری فعال و هدف‌مند در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، مهارت‌آموزی و کسب تجربه‌ی قبول و پذیرش مسئولیت، همه و همه از کارکردهای شبکه تربیتی بسیج است که به لطف الهی شاهد ثمرات آن در اقصی نقاط ایران عزیز هستیم. 

  معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش‌آفرینی محصولات این شجره‌ی طیبه در عرصه‌های مختلف گفت: تقدیم شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت و مدافع امنیت که از سرچشمه زلال صالحین به عنوان مربی، سرگروه و یا متربی نوشیده‌اند، معرفی هزاران جوان دختر و پسر موفق دانش‌‌آموز، دانشجو و طلبه‌ی موثر و کارآمد در زمینه‌های علمی، قرآنی، ورزشی، هنری و اجتماعی در آوردگاه‌های مختلفی مانند راهپیمایی جهانی اربعین، اعتکاف، محرم و... گوشه‌ای از تاثیر چندین ساله‌ی تنفس در فضای تربیتی سالم محیط مسجد، منزل، مدرسه و محله است.  

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز به لطف الهی و با شور و و شعور و حرارتی بیشتر، بسیجیان سپاه اسلام هم‌زمان با ششمین روز از هفته بسیج، در میعادگاه‌های نمازجمعه برنامه‌ی جلسه حلقات صالحین و حضور در نماز دشمن‌شکن جمعه را خواهند داشت تا ضمن نمایش روحیه‌ی تدبر، تفکر و تلمذ در مکتب اسلام و انقلاب، خط بطلان دیگری بر یاوه‌گویی‌ها و خیال‌بافی‌های بدخواهان کشورمان باشند. 

انتهای پیام/


کد مطلب: 466295

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466295/اجتماع-حلقات-صالحین-بسیج-مصلاهای-نمازجمعه-سراسر-کشور-برگزار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com