فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد:

تحول 100 واحد مسکن به مددجویان ساروی در سال 1401

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۶۶۲۹۴
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه از ۱۰۰ واحد خانه محروم در ساری، ۷۲ واحد تا به امروز به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد:تا پایان سال شاهد اتمام باقی مانده مسکن مددجویان هستیم.
۰
plusresetminus
تحول 100 واحد مسکن به مددجویان ساروی در سال 1401
به گزارش بلاغ، در چهارمین روز از هفته بسیج، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در روستا‌های چورت و  ورنام سلفی کیاسر از توابع ساری، کلید ۴ واحد مسکن را به مددجویان تحویل دادند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا باقدردانی از همه مسئولانی که در ساخت مسکن محرومین کمک کردند، گفت:لبخند رضایت مردمی که صاحبخانه شدند، بهترین لحظات عمر انسان است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه یکی از ماموریت رهبر معظم انقلاب به سپاه کمک به نیازمندان است، افزود: تلاش شبانه روزی جهادگران بسیجی برای ساخت خانه محروم ، قابل تقدیر است.

مسلمی در ادامه از افتتاح ۱۲ خانه محروم در هفته بسیج در توابع ساری خبر داد و گفت:ساخت خانه محرومین با کمک خیرین، مردم  و خود مددجویان انجام شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه از ساخت ۱۰۰ واحد خانه محروم در ساری، ۷۲ واحد تا به امروز به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد:تا پایان سال شاهد اتمام باقی مانده مسکن مددجویان هستیم.

انتهای یپام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴