سرپرست انتظامی میاندورود خبر داد:

دستگیری عاملان آتش‌زدن پایگاه بسیج در میاندورود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۴۶۶۲۹۳
سرپرست انتظامی میاندورود از دستگیری عاملان آتش زدن پایگاه بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت و اغتشاشگران برخورد می‌کند.
۰
plusresetminus
دستگیری عاملان آتش‌زدن پایگاه بسیج در میاندورود
به گزارش بلاغ، شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت و اغتشاشگران، اظهار کرد: در ۴۸ساعت گذشته یک پایگاه بسیج در این شهرستان توسط اغتشاشگران با کوکتل مولوتف مورد آتش‌سوزی قرار گرفته بود که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده دو نفر از افرادی که پایگاه بسیج را مورد حمله قرار داده بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ عدد کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.

 باقری در پایان  با تاکید بر برخورد قاطعانه و قانونی با عوامل اغتشاش و ناامنی در جامعه از عموم مردم خواسته شده هرگونه موارد مشکوک و اطلاعات در مورد اقدامات مجرمانه و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴