کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا خبر داد:

افتتاح ۱۵ مرکز کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در مازندران

2 آذر 1401 ساعت 11:04

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا از افتتاح ۱۵ مرکز کارآفرینی در حوزه‌های مقاومت خواهران با اولویت زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست خبر داد.


به گزارش بلاغ، فرشته پازوکی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج، از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه محوری و بیش از ۲ هزار برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت:  رزمایش فاطمی ۲ در قالب کمک‌های مومنانه، اموزشی، بهداشتی، فرهنگی،  برگزاری اردو‌های تفریحی ویژه دختران و اعزام راویان خواهر به مدارس دخترانه جهت روایتگری از حمله برنامه‌های این هفته است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا از افتتاح ۱۵ مرکز کارآفرینی در حوزه‌های مقاومت خواهران با اولویت زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و راه اندازی طرح «محیا» در ۸۴ پایگاه شاخص خواهران با محوریت سبک زندگی اسلامی و فاطمی هم خبر داد و افزود: حمایت از خانواده‌های زندانیان و همچنین کمک به آزادی آنان بویژه زنان زندانی، دیدار با خانواده شهدا بویژه شهدای زن و ثبت مستندات خاطرات این عزیزان از دیگر برنامه‌هاست.

به گفته پازوکی مسابقه نقاشی کودکان در نمایشگاه‌های هفته بسیج با موضوع هفته بسیج، تجلیل از مربیان بسیجی مهد‌های قرآنی توسط نونهالان، برپایی میزخدمت در مساجد و برگزاری مسابقه علمدارن ولایت گردان‌های کوثر و رزمی خواهران از برنامه‌های دیگر این هفته به شمار می‌آید.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه  تمام اهداف بسیج در خدمت به مردم و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی خلاصه می‌شود، افزود: امروز نقش آفرینی بسیج در تمام عرصه‌های سخت، نیمه سخت و بویژه در جنگ نرم با شیوه‌های مختلف را شاهد هستیم.

پازوکی چشم انداز بسیج جامعه زنان را تربیت بانوی تراز انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: زنان ایرانی  با ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی با هدف تحکیم بنیان خانواده محور‌های اساسی در حوزه زن و خانواده مثل حجاب و عفاف، افزایش جمعیت، تسهیل در ازدواج جوانان، اقتصاد مقاومتی و تربیت کودک مهدوی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466279

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466279/افتتاح-۱۵-مرکز-کارآفرینی-زنان-سرپرست-خانوار-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com