تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۶۶۲۷۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان سوادکوه شمالی  گفت: در هفته بسیج امسال، ۳۶۲ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سوادکوه شمالی برگزار می شود
۰
plusresetminus
۳۶۲ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سوادکوه شمالی برگزار می شود
به گزارش بلاغ ،مرتضی نوری همزمان با چهل‌‌ و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) و پاسداشت یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز شهدای دفاع از امنیت کشور، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با 362 عنوان برنامه با شعار «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار می شود و فرصت خوبی است تا دستاوردهای این مجموعه توسط سپاه به اطلاع مردم برسد.
 
وی با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشورمان گفت: امروز ثمره حضور بسیج در همه عرصه ها را شاهد هستیم. بسیجیان در همه صحنه ها و سختی ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند.
 
نوری در ادامه به اهم برنامه های اجرایی در هفته بسیج اشاره و بیان کرد: برگزاری یادواره 9شهید روحانی شهرستان ،تجلیل از خانواده معظم و معزز شهدا، بسیجیان ،ایثارگران ،جانبازان ،برگزاری نشست های سوادرسانه،اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و تجلیل از مدافعان سلامت بعنوان دیگر برنامه های هفته بسیج نام برد و اضافه کرد: همچنین در این هفته افتتاح خانه های محروم در سطح شهرستان، ، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و توزیع کمک های مومنانه و توزیع لوازم التحریر بین نیازمندان انجام می شود.
 
این مسئول بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری گشت های رضویون و برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت بسیج حفظ دستاوردهای نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تشریح کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی و همچنین هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در میان آحاد ملت است.
 
وی در خصوص اینکه بسیج مجموعه‌ای از پاک‌ترین، فداکارترین و نجیب ترین انسانها است، تاکید کرد: بسیج روح انقلاب و مظهر پاکی و ایثار و صداقت و صلابت است که در روزهای سخت و دشوار، تکیه گاه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
نوری بر انعکاس فعالیت‌ها و خدمات بسیجیان در هفته بسیج تاکید و بیان کرد: ۴۳ سال پیش دست دشمنان از ایران اسلامی کوتاه شده به خاطر همین ایران قوی را برنمی تابند و با ترفندها و نقشه‌های متعدد در صدد آسیب رساندن به نظام و مردم است، از سویی ایران اسلامی نظم نوین جهانی را به هم ریخته و دشمنی دشمنان افزایش یافته است.
 
وی گفت: اعتراض با ایجاد اغتشاش و ناآرامی متفاوت است و باید فضا را به سمت آرامش سوق دهیم و رسانه‌ها و فعالان مجازی نباید در فضای مجازی منفعل عمل کنند و باید قاطعانه با تولید محتواهای مختلف، پاسخ دروغ‌ها و اخبار وارونه و کذب دشمنان را بدهند و مردم را آگاه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما