کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سناریوی کشته‌سازی معاندین تمامی ندارد /حقیقت ماجرای فوت جوان مرحوم موسوی در آمل از زبان پدرش+فیلم

30 آبان 1401 ساعت 19:50

سید رحمت موسوی پدر مرحوم سید فرشید، دلیل اصلی فوت پسرش را در ویدئویی منتشر کرد و گفت: از انتشار اخبار جعلی از سوی کانال های معاند و ارتباط دادن من و فرزندم با حوادث اخیر گلایه دارم.


به گزارش بلاغ، در پی فوت جوانی به نام سید فرشید موسوی اهل و ساکن شهرستان آمل بعلت مسمومیت غذایی در شهرستان آمل ، برخی شبکه های اجتماعی معاندان نظام با انتشار تصویر آن مرحوم ، مرگ وی را به اغتشاشات و حوادث اخیر نسبت دادند .


در این خصوص پدر این مرحوم در مصاحبه ای، ضمن تکذیب خبر، علت فوت فرزندش را مسمومیت غذایی و نارسایی تنفسی اعلام کرد .

وی با اشاره به انتشار اخبار جعلی از سوی کانال های معاند و ارتباط دادن وی و فرزندش با حوادث اخیر، گفت؛ بنده از کسانی که اقدام به انتشار این خبر کردند شاکی هستم و هیچگونه ارتباطی با مسائل اخیر نداشته ایم .

موسوی با بیان این که پسرم پس از احیا در اورژانس بیمارستان به بخش آی سی یو منتقل شد، ادامه داد: فرشید عزیزم مدتی در این بخش بیمارستان بستری بود ولی به دلیل نارسایی ریوی که از قبل داشته، به دلیل تنگی نفس و فشار زیاد به رغم این که بهترین پزشکان را داشت اما چون خودش ضعیف شده بود ، فوت کرد.

دانلود

انتهای پیام/



 


کد مطلب: 466236

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466236/سناریوی-کشته-سازی-معاندین-تمامی-ندارد-حقیقت-ماجرای-فوت-جوان-مرحوم-موسوی-آمل-زبان-پدرش-فیلم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com