کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی بالای مردم ایران است

30 آبان 1401 ساعت 12:49

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حماسه ۹دی و روز بصیرت به حق روز نمایانگر بصیرت بالای مردم ایران است.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از زحمات بسیجیان عزیز در حوزه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، خدماتی و سازندگی اظهار کرد: پیشاپیش حماسه ۹دی و روز بصیرت را که به حق روز نمایانگر بصیرت بالای مردم ایران است را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه درمازندران این جلسه را فرصتی برای گفت‌گو و تصمیم‌گیری‌های درست و فرصتی برای انجام مقدمات گرامیداشت حماسه ۹دی دانست و گفت: امیدواریم که کمیته‌های پنج‌گانه در کنار تشکیل کمیته بانوان با هم‌اندیشی طرح‌های خوبی را ارائه و پیاده کنند‌.

محمدی لائینی اعلام کرد: از ۹دی تا ۱۹دی چند یوم الله و همچنین یوم الشیطان همچون سالروز کشف حجاب در پیش است و فرصتی برای بنیان‌گذاری جریان حمایت از حجاب همچون جریان کشف حجاب در ایران است.

وی یادآور شد: ۹۰درصد بانوان ایران اسلامی باغیرت، اهل حجاب و عفیف هستند، باید در زمینه بنای شومی که بنیانگذاری جریان کشف حجاب انجام داد جهاد تبیین صورت بگیرد.

محمدی لائینی یادآور شد: امروز هم شلوغ‌بازی‌های منافقانه پیچیده‌ای را شاهد هستیم که البته به لطف خدا بساط شرارت جمع خواهد شد و هم از آنطرف در خلال شلوغ‌بازی‌ها به نعمت‌هایی همچون هوشیاری، بصیرت و همراهی نکردن مردم پی می‌بریم.

وی با اشاره به حضور حماسه ساز مردم شیراز و مشهد در تشییع پیکر شهدا تاکید کرد: باید به اهمیت این حبل الله بیشتر واقف شویم از آن طرف تعداد اشرار بسیار کم است، مزدوران و خائنین با کارهای اشتباه و تصمیمات غلط که هنوز جریان خانم مهسا امینی مشخص نشده اقدام به ابلاغ بیانیه علیه نیروهای انتظامی کردند.

محمدی لائینی اعلام کرد: شیوه‌های امروز دشمن شیوه‌های کهنه است، شیوه‌های منافقان از گذشته بوده و  است، همان شیوه کشته‌سازی و انداختن به گردن طرف مقابل در دوران بنی امیه و عمروعاص بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن خون بهایی را مطالبه میکند که خود کشته و این شیوه منافقان است منتها عقل و منطق این دوره خیلی بیشتر است، ما با عنایت خداوند و امام زمان (عج) پیشرفت می‌کنیم، عوامل دشمن و مزدوران داخلی خودشان شرایط اقتصادی ایران اسلامی را به این روز انداخته‌اند اما این مردم می ایستند و حماسه می‌آفرینند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466229

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466229/حماسه-۹-دی-جلوه-بصیرت-افزایی-بالای-مردم-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com